י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בושה שמפלגות מקצינות את עמדתן על פי סקרים

בפתח כנס הקיץ התייחס ח"כ אשר לשורת נושאים בוערים על סדר יומה של היהדות החרדית ותקף את מפלגות האופנה הזורעות שנאה ופילוג וכן את בג"צ • צפו

אילוסטרציה. צילום: שוקי לרר
אילוסטרציה. צילום: שוקי לרר



כנס הקיץ נפתח אתמול (שני) בשעה 16:00 במליאת הכנסת. בין הנואמים היה חבר הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה' שהתייחס מעל דוכן הכנסת לסוגיות הבוערות המונחות על שולחנה של 'יהדות התורה' ובראשן הסדרת מעמדם של בני הישיבות באופן סופי וכן התייחס לשאלת מעמדו של הבגצ מול הכנסת. 

צפו בנאומו:
יעקב אשר במליאת הכנסת - פתיחת כנס הקיץ תשעח


חבר הכנסת אשר, הביע תמיכה ביציבות הממשלה ותקווה כי היא תמלא את ימיה. הוא שיבח את שיתוף הפעולה הקיים בין מפלגות הקואליציה המאחד קבוצות רבות ומגזרים תחת מטריית הממשלה הקיימת  שאף הוביל להעברת תקציבים שנתיים מלאי חמלה וחברתיים בניגוד גמור לתקציבים שהועברו למשרדי הממשלה בכנסת הקודמת בתקופת כהונת לפיד כשר האוצר, ח"כ אשר התריע מפני פירוק הממשלה ופגיעה בה על ידי בגצ שבמקום למלא את תפקידו כגורם מאחד המגבש את העם כדי להוביל שיוויון חברתי, הוא מפלג אותו ובהשקפת עולם קיצונית ודורסנית גורם לפילוג ולהטחת קבוצות בציבור זו כנגד זו ותעיד על כך התנהלות הבגצ מול הממשלה בסוגיית המסתננים. 



אשר. צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90צילום: אשר. צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
אשר. צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90


כמו כן, הוא תקף בחריפות את אותן מפלגות שמקצינות עמדות פוליטיות לפי האווירה ומשסות את הציבורים בישראל אחד כנגד השני דבר שיצר באופן ישיר אקלים ציבורי לתכנית המבישה של אחד ממשרדי הממשלה להפעיל חוקרים פרטיים נגד תלמידי ישיבות.

"תורתנו מסורתנו ואמונתנו היא שעמדה לזכותם של היהודים באלפי שנים של פרעות וגלויות, בושה שמפלגות מקצינות את עמדתן על פי סקרים ומנסות להפוך את תלמידי הישיבות לומדי התורה לפרזיטים ולכלי ניגוח פוליטי המפורר את אחדות העם" אמר אשר, דווקא בימים אלה כשאויבינו מנסים בכל דרך להתחמש ולהתקרב לגדרות הגבולות בצפון ובדרום על כולנו לזכור את הפסוק בתהילים אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר" אני מצפה מבגץ ומפלגות האופנה שיסתכלו לדרום ולצפון ויתרכזו באחדות ולא בפילוג.
כנס הקיץ מליאת הכנסת יעקב אשר בגץ סערת החוקרים הפרטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}