י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האוהלים סולקו - ורחבת 'תולדות אהרן' הורחבה

בשורה לרבבות החוגגים במירון: לאחר מאבק עיקש ונחוש הצליחו להזיז את האוהלים ולהרחיב את רחבת תולדות אהרן, לאחר התערבות גורמי השלטון הלוקחים פיקוד על אירועי ל"ג בעומר בהר

האדמו"ר מתולדות אהרן בהדלקה בשנה שעברה. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מתולדות אהרן בהדלקה בשנה שעברה. צילום: שוקי לרר



בשורה לרבבות החוגגים במירון: 'רחבת תולדות אהרן' במירון הורחבה השנה משמעותית.

כידוע משך כל יום ההילולא נערכים במקום עשרות מעמדות והדלקות מרכזיות, שהגדולים שביניהם הינם מעמדי ההדלקות של חסידויות 'קרלין' שמתקיימת בליל ל"ג בעומר, וההדלקה המרכזית הנועלת את אירועי ל"ג בעומר במירון לקראת השקיעה - ההדלקה של האדמו"ר מ'תולדות אהרן' במעמד רבבות.

במשך השנים נוצרה צפיפות גדולה ברחבה, במיוחד בעת ההדלקות המרכזיות, וחלק ניכר מהצפיפות נבעה מאי יכולת להרחיב את השטח, מחמת ה'אהלים' של אלו שהשתכנו שם במשך השנים שנהגו לבוא לשם במשך ימי ההילולא. במשך כמה שנים, ניסו כל עסקני ומארגני ההילולא במירון ניסו להזיזם ממקומם כדי שיכולו להרחיב את הרחבה שעם השנים רבתה הצפיפות עד כדי סכנת נפשות.

השנה לאחר מאבק עיקש ונחוש הצליחו להזיזם, לאחר התערבות גורמי השלטון הלוקחים פיקוד על אירועי ל"ג בעומר בהר.

(ההדלקה בחצר תולדות אהרן במירון)


בעקבות כך, התאפשרה ההרחבה בשטח ענק הכולל מאות מקומות עמידה, כשלצורך כך נבנו במיוחד טריבונות נוספות, הן ברחבת הגברים והן ברחבת הנשים.

מארגני האירועים בחצרות החסידים, מביעים הערכה רבה לכל אלו שעזרו ופעלו למען הצלחת הרחבת השטח, ומביעים סיפוק רב בתקווה שאכן יורגש הרחבה והקלה בעומס והצפיפות בפרט בעת ההדלקות המרכזיות.

כל השיפורים וההרחבות ברחבה של תולדות אהרן

מירון 2018 תולדות אהרן הדלקה רחבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד