י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הצ'ולנט הליטאי לחובר מבהיר: "אני פורש". אורלנסקי: "אלחץ עליו"

משה לחובר, חבר מועצת נתניה, ל'בחדרי': "החלטתי סופית לעזוב את התפקיד" • ב'דגל נתניה' יתכנסו למצוא מחליף. בין השמות: מנכ"ל 'יתד' זליג אורלנסקי וגיסו יצחק זמל • אורלנסקי ל'בחדרי': "אלחץ על הרב לחובר להמשיך בתפקידו"

הצ'ולנט הליטאי  לחובר מבהיר: "אני פורש". אורלנסקי: "אלחץ עליו"



על רקע המהלומות הפנימיות בתוככי המפלגה הליטאית וחילוקי הדעות בסוגיית הבחירות המקומיות בבית שמש, זירה נוספת הופכת לרותחת. חבר מועצת העיר נתניה מטעם 'דגל התורה' משה לחובר מצהיר הערב (שלישי) בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי הוא מתכוון לעזוב את תפקידו, לדבריו, "ההחלטה היא סופית, אני עוזב את העירייה בתום הקדנציה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבועיים הקרובים צפויים הקודקודים ב'דגל התורה' לכנס את סניף המפלגה בנתניה כדי לקבל הכרעה ולמצוא מחליף ללחובר.

ביממה האחרונה עלו על השולחן שני שמות שעומדים על הפרק, להחליף את לחובר בתפקידו כחבר מועצת העיר והם: זליג אורלנסקי המשמש כמנכ"ל 'יתד נאמן' - וגיסו יצחק זמל, המשמש כפעיל בארגון 'יד לאחים'.

אורלנסקי הינו מנכ"ל מוערך והצעיד את יתד גם בזמנים הקשים בתקופת המאבק עם 'הפלג', ושידרג את המערכת.

אלא שבשיחה עם 'בחדרי חרדים' מכחיש אורלנסקי את האפשרות כי יתמודד לתפקיד, לדבריו, "אינני מעורב בנתניה במישור הפוליטי כלל. כתושב חרדי בנתניה אני יכול לומר שהרב משה לחובר עושה תפקידו נאמנה על הצד הטוב ביותר, ודווקא בשנתיים האחרונות הוא נחל רשימת הצלחות לא מועטות".

לדברי אורלנסקי בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "יו"ר התנועה הרב גפני רואה בלחובר סמל ודוגמא של עסקן ציבור מכובד וראוי. לכן", מוסיף אורלנסקי ומבהיר "אם אעסוק בפעילות פוליטית בנתניה בזמן הקרוב - זה יהיה בכיוון של הפעלת לחץ על הרב לחובר להמשיך בתפקידו".

אלא, שלמרות הצהרותיו של לחובר, פעילים בולטים ב'דגל התורה' הארצית מזכירים ל'בחדרי חרדים' כי "גם בקדנציה האחרונה וגם בזו שלפני - לחובר הודיע כי יעזוב את תפקידו, אך בפועל הוא נשאר עד עצם היום הזה". על הטענות הללו השיב לחובר ל'בחדרי חרדים' כי "הפעם אני נחוש לעזוב סופית את תפקידי".

יצוין, כי בתוך בליל הספינים שרצו בימים האחרונים בשטח הדגלאי – עלתה האופציה שאורלנסקי יחזור לעיר אלעד, שבה כזכור שימש בתפקיד ממלא מקום ראש העיר והאיש החזק ב'דגל התורה'.

את תגובת יצחק זמל לא היה ניתן להשיג, לכשהיא תתקבל היא תפורסם במלואה.
דגל התורה נתניה זליג אורלנסקי משה לחובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד