ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"כאיש אחד בלב אחד": הרבי הכין את מגדל העמק לקבלת התורה

האדמו"ר מויז'ניץ ביקר היום במוסדות 'מגדל אור' במגדל העמק ונשא דברי חיזוק לקראת קבלת התורה: "התנאי לקבלת התורה - כאיש אחד בלב אחד"

"כאיש אחד בלב אחד": הרבי הכין את מגדל העמק לקבלת התורה



האדמו"ר מויז'ניץ השוהה בימים אלו בעפולה הגיע היום בצהריים במוסדות 'מגדל אור' שבמגדל העמק נשא דברים בגין ההכנה הראויה בימים אלו שלפני קבלת התורה.

בדברי קדשו אותם נשא בהיכל המוסדות שבראשות ובנשיאות רבה של מגדל העמק הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן עמד האדמו"ר על חובת הימים האלו של ספירת העומר להתאחד "כאיש אחד בלב אחד", שזהו התנאי הראשון לקבלת התורה.

בדבריו אמר כי "הפרשה פותחת בפסוק וידבר ה' אל משה בהר סיני לאמור, בה"ר בגימטריה זר, כשבני ישראל הולכים על פי התורה ונשמעים לדברי התורה הרי זה זר וכתר לנשמתם". עוד הוסיף והרעיף במשך שעה ארוכה דברי חיזוק ועידוד בפני התלמידים הרבים.



את פני הרבי ופמלייתו, קיבל נשיא המוסדות ורבה של מגדל העמק, הגרי"ד גרוסמן שהזכיר לטובה את ביקור החיזוק במוסדות של אביו בעל הישועות משה זצ"ל אשר השפיע טובה וברכה לכל התלמידים וביקש מהרבי אף הוא להאציל מברכותיו על התלמידים הרבים.

הגרי"ד גרוסמן הזכיר את אסון התלמידים בשיטפון בערבה בסוף השבוע האחרון, וקרא לתלמידים להתחזק ולקבל על עצמם לימוד משנה או פרק תהילים לזכותם. "ימי הספירה הם ימים של חשבון נפש בין איש לרעהו וזו ההכנה לקבלת התורה, כפי שהרבי אמר".

עם סיום כנס החיזוק עברו מאות התלמידים והתברכו מהרבי במאור פנים ונפש חפצה.















































הרב יצחק דוד גרוסמן הרבי מויזניץ מגדל העמק מגדל אור ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד