י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הראש ישיבה לא ידליק: שני בחורים ידליקו את מירון

ליל ל"ג בעומר, בשעה 1:30, רחבת תולדות אברהם יצחק, ההדלקה המסורתית של ישיבת 'אורייתא' - הכלל חסידית בהשתתפות מאות בחורי ישיבות. השיא: אמירת נשמת ברוב עם, עם צמד הבחורים מסיימי הש"ס, שיעלו את האש במדורה

ההדלקה של ישיבת אורייתא במירון
ההדלקה של ישיבת אורייתא במירון



גם השנה, כבשנים האחרונות, לא יוותרו מאות בני הישיבות העולים מירונה, על ההדלקה והשמחה של תלמידי ישיבת 'אורייתא' הכלל חסידית מירושלים, המתקיימת ברחבת תולדות אברהם יצחק, מתחת לציונו של רשב"י וסמוך למערת הלל הזקן ותלמידיו.

ההדלקה, תיערך השנה עם שיא רוחני חדש: צמד מסיימי ש"ס ידליקו את המדורה כהכנה להדלקה אמירת 'נשמת' ברוב עם.

מאות תלמידיה של ישיבת 'אורייתא' על שני סניפיה למבוגרים והצעירים, יתכנסו יחדיו בליל ל"ג בעומר, ברחבת ההדלקה הגדולה, בשעה 1:30. יחד עמם ימלאו את השטח ואת הטריבונות הגבוהות, מאות בחורים מכלל הישיבות בארץ הקודש.

תקדים מרגש השנה, הוא מעמד "אמירת נשמת כל חי", בראשותם של רבני הישיבה. המעמד יונחה ע"י מנהלה הרוחני של הישיבה, הרה"ג רבי דוד שפר. מדליקי המדורה לכבודו של התנא האלוקי, הם שניים מתלמידי הישיבה שזכו בימים אלה לסיים את הש"ס כולו. הבחורים החשבים, כמר ישראל מאיר לב ויונה קאפנהיים.

במקום יופיעו בעל המנגן אהרל'ה סמט בליווי מקהלת "קולות" הנודעת, מטיבי נגן - תזמורתו של מושי מנדלסון; אמן הקלרינט דוד הלר והגיטריסט יואלי גרוס.
מירון 2018 ישיבת אווריתא מסיימי שס הדלקה לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד