כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האב השכול תובע את השוטר הפחדן: "לא חתר למגע"

למרות שהתפטר, האב השכול לא מוותר ומנהל בימים אלה תביעה נגד השוטר הבכיר שהתרשל באירוע הטבח שאירע לפני כמה חודשים בבית ספר בפלורידה ולא חתר למגע מול הרוצח • האב התובע: "אני עושה את זה כדי שאיפה שהשוטר הזה יגיע, כולם ידעו שהוא היה פחדן"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



השוטר לא חתר למגע, הילדה נרצחה, האבא תובע את השוטר.

אביה של נערה שנרצחה בטבח הנורא בחודש פברואר האחרון בבית ספר בפלורידה, תובע את השוטר שהסתתר ולא חתר למגע.

הנרצחת היהודיה, מידו פולק, היא אחת מבין 17 הנרצחים באותו טבח נורא שאירע ב-14 בפברואר, שבו צעיר בן 19 ניקולס קרוז, אשר רצה לנקום בחבריו לשעבר לאחר שנזרק מבית הספר, הגיע עם נשק בתיק גב, נכנס לבית הספר והחל לטבוח בתלמידים ובמורים.

בין הנרצחים היו חמישה יהודים, מורה וארבעה תלמידים, לאחר שהתבררו מימדי הטבח, נחשף באמצעות מצלמות האבטחה כי מספר שוטרים הסתתרו מאחורי מכונית, ולא חתרו למגע, רק לאחר שהרוצח ניקולס קרוז הפסיק מעצמו את הטבח, רק אז הוא נעצר, וזאת לאחר שהוא נטמע בין התלמידים אשר צעדו אל מחוץ לבית הספר כאילו לא קרה כלום.



זירת הטבח בפלורידה. התלמידים יוצאים עם ידיים על הצווארצילום: זירת הטבח בפלורידה. התלמידים יוצאים עם ידיים על הצוואר
זירת הטבח בפלורידה. התלמידים יוצאים עם ידיים על הצוואר


ניקולס קרוז, מבצע הטבח בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס שבפלורידה, לא היה צריך לנסות לברוח, כי אף שוטר לא נכנס כדי לעצור את הטבח, בעקבות המחדל, בימים אלה מנהל אנדרו פולק, אביה של הנרצחת היהודיה, מידו פולק, תביעה נגד השוטר סקוט פיטרסון סגן השריף, על שלא חתר למגע.

האב אמר לתקשורת בארה"ב כי "הוא נתן לבת שלי לחטוף תשע יריות מטווח קצר, היתה לו הזדמנות להיכנס, ובמקום זה הוא נתן לכל האנשים האלה להירצח".

האב גם צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב "אני לא עושה את זה בשביל כסף, אני עושה את זה כדי שאיפה שהשוטר הזה יגיע, כולם ידעו שהוא היה פחדן".

השוטר פטרסון עצמו התפטר מיד לאחר הטבח, אך זה לא מנע מאביה של הנרצחת לתבוע אותו באופן אישי, פרטים לגבי התביעה עצמה עדיין לא פורסמו.
הטבח בבית הספר ניקולס קרוז מידו פולק תביעה שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד