י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לפיד תוקף: "חשיפת המסמכים האיראניים - טעות מדאיגה"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', מתח היום (רביעי) ביקורת במליאת הכנסת על חשיפת מסמכי הגרעין של איראן: "נתניהו טעה טעות מקצועית שנוגעת לשיקול הדעת שלו בנושא של ביטחון לאומי מהמעלה הראשונה. מה שמדאיג עוד יותר שזו לא הטעות הראשונה או היחידה בזמן האחרון"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, מתח היום (רביעי) ביקורת במליאת הכנסת על חשיפת מסמכי הגרעין של איראן ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו

"אני הייתי נגד הסכם הגרעין", אמר לפיד. "הוא הסכם רע. שיתפתי פעולה מהאופוזיציה נגד ההסכם עם הממשלה. אבל המצגת של נתניהו הייתה טעות שגרמה נזק למטרה הזאת. אני לא משונאי נתניהו אני ישבתי בממשלתו אבל אני אומר כבר הרבה זמן שקרה לו משהו, הוא עושה טעויות שהוא לא עשה בעבר.

"הוא טעה טעות מקצועית שנוגעת לשיקול הדעת שלו בנושא של ביטחון לאומי מהמעלה הראשונה. מה שמדאיג עוד יותר שזו לא הטעות הראשונה או היחידה בזמן האחרון. נתניהו היום עושה טעויות שהוא לא עשה בעבר.

ראש הממשלה וראש המוסד היו צריכים לצאת לסיבוב בבית הלבן, בבונדסטאג ובקהילה הבינלאומית ולהציג להם את החומרים בפורומים סגורים ומחויבות כזאת של ראש ממשלת ישראל מול ראש הממשלה הבריטי היא אפקט הרבה יותר דרמטי מבחינת המחויבות שלהם של מה שמעסיק אותנו מול האיראנים", אמר לפיד.

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי לפיד: "אפילו בנושא בעל משמעות לביטחונה של ישראל, יאיר לפיד מעדיף לצייץ ולקשקש מטעמים פוליטיים.

בניגוד לדבריו ההזויים, ההחלטה לפרסם את הארכיון הגרעיני של איראן התקבלה במשותף על ידי "כל הגורמים הביטחוניים הרלוונטיים.

"כשהניסיון הצבאי שלך מסתכם בשירות בעיתון ״במחנה״, זה מה שיוצא. מוטב שמי שלא עוזר, לפחות לא יפריע", נמסר.
יאיר לפיד בנימין נתניהו חשיפת המסמכים איראן כור גרעיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד