כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ל"ג בעומר במירון תשע"ח • כתבה מתעדכנת

רבבות יהודים צפויים להגיע החל מהערב לקבר הרשב"י במירון ולחגוג את ההילולא • כתבי 'בחדרי חרדים' מביאים לכם את כל העדכונים החמים מהחניונים, שטח ההר וההדלקות • מתעדכן

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



יום חמישי - בוקר ל"ג בעומר:

08:00
הלילה טופלו במירון ע"י כוחות ההצלה 187 בני אדם שסבלו מתשישות, התעלפות, פציעות וחבלות קלות, מחלות כרוניות ובעיות לב, מתוכם 19 שנזקקו להמשך בדיקות וטיפול ופונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת.

יום רביעי ליל ל"ג בעומר:

23:10
ממד"א נמסר כי עד כה טופלו 44 בני אדם שסבלו מהתעלפות, בעיות לבביות, בעיות רפואיות כרוניות, תשישות וחבלות קלות. מתוכם נזקקו 4 להמשך טיפול ופונו באמבולנסים לבית החולים זיו בצפת. במד"א קוראים לציבור להצטייד במים ולהקפיד על שתייה מרובה, להימנע מדוחק וצפיפות ולהישמע להנחיות הסדרנים וכוחות הביטחון.

22:40
בדקות אלה מדליק את מדורתו הרב שלום ארוש, רב קהילת 'חוט של חסד' בירושלים. הרב ארוש מדליק ברחבת 'תולדות אברהם יצחק' הממוקמת למרגלות הציון. לצידו של הרב עומד סגן שר הביטחון אלי בן-דהן.

20:55
מדורת באיאן הודלקה. ע"פ הערכת המשטרה בהדלקה משתתפים כ-50 אלף איש.

19:50
המשטרה מוסרת כי חניון כרמיאל בתפוסה של 50 אחוזים, חניון צבעון 40 אחוזים, חניון חצור 50 אחוזים, והחניונים פרוד ועין הוזים 10 אחוזים כל אחד.

משטרת ישראל מוסרת עוד כי כביש 89 מצומת חירם לצומת מירון עמוס לתנועה, כמו כן כביש 866 מצומת חנניה למירון עמוס גם הוא לתנועה.

המשטרה מדגישה שוב כי "חל איסור על הולכי רגל להתהלך במסלולי האוטובוסים. יש להקפיד על הליכה בנתיבים המיועדים להולכי רגל בלבד. לא תותר כניסה של כלי פרטיים אלא רק באמצעות תחבורה ציבורית והסעות אוטובוסים מוסדרות".
לג בעומר הדלקה הילולא מתעדכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד