כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הילד שנולד אחרי 46 שנים, חגג את שמחת החלאק'ה בחסידות • צפו

הילד שריגש את העולם כשנולד לאביו בן ה-67 ולאמו בת ה-65, חגג אמש חלאקה אצל הרבי מנדבורנה, שהילד נולד מברכת אביו הרבי זצ"ל. התרגשות רבה אחזה בקרב החסידים כשהרבי גזז ממחלפות ראשו של בן ה-3 לצד אביו בן ה-70 • צפו בתיעוד

הילד שנולד אחרי 46 שנים, חגג את שמחת החלאק'ה בחסידות • צפו

שמחת 'הלידה המדוברת ביותר בישראל' לפני שלוש שנים, רשמה אמש - ליל ל"ג בעומר, היסטוריה נוספת, הילד בן השלוש חגג חלאקה.

כזכור, לפני כשלוש שנים זכו הרב שמואל שחר ורעייתו מרים מחסידות נדבורנה, לחבוק בן ראשון לאחר 46 שנות נישואין, אמש נגזזו מחלפות ראשו של הילד 'שמעון חיים' שנקרא בברית על שמו של רבי שמעון בר יוחאי.

כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים', השם ניתן בהוראתו של האדמו"ר בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זצ"ל, שהבטיח לבני הזוג שיזכו לחבוק ילד ואף יעשה עבורם כל מאמץ. ואכן, בחייו כך במותו הרבי פעל משמיים למען הזוג שראו אור בחייהם בשמחה שריגשה מדינה שלמה.

ב'בחדרי חרדים' פורסם לראשונה לפני שלוש שנים, בכ"ט אייר תשע"ה על הלידה המרגשת בבית הרב שמואל שחר בן ה-67 ורעייתו מרים בת ה-65, שחבקו לראשונה בן בכור בשעה טובה ומוצלחת לאחר 46 שנות ציפייה.

דבר הברית פורסם לאחר מכן בכל ערוצי התקשורת בארץ ובעולם, ‏והביא לקידוש ה' על הנס הרפואי שנעשה לבני הזוג שחר.

אתמול כאמור במעמדי החלאק'ס בחסידות נדבורנה הביא האבא הרב שמואל שחר כיום בן 70 - את בנו יחידו בן השלוש למורו ורבו האדמו"ר מנדבורנה שיגזוז את מחלפות ראשו.

מה רבתה ההתרגשות בחסידות כשהרבי גזז את שערות ראשו והלביש לילד כיפה וציצית ובירך את אביו שימשיך לראות ממנו נחת ואף רקד עם האבא והחסידים שרו שירי ניסים והודיה.

הצלם שוקי לרר בתיעוד מרגש מהמעמד

























































שמואל שחר חסידות נדבורנה חלאקה לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד