י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סוף סוף: תנופת בניה משמעותית באחיסמך

בתקופה האחרונה נראה שדברים מתחילים להסתדר בפרוייקט אחיסמך המיועד למגזר החרדי, שהיה תקוע שנים בסבך הבירוקרטי. אלפי יחידות דיור נמצאות בשלבי בניה אחרונים • החזון מתחיל להתממש

תמונה:  אפהל נדלן
תמונה: אפהל נדלן



תשכחו מכל מה ששמעתם או ידעתם על אחיסמך. לאחר שנים ארוכות בהן נתקע הפרוייקט בסבך הבירוקרטיה, כעת הוא נמצא בתנופת בניה אדירה. למעלה מ1,500 יח"ד נמצאות בשלבי בניין מתקדמים, עיר שלמה שנבנית כאחד. המיקום המעולה שלו במרכז הארץ בין ב"ב לירושלים, סמוך לכביש 431, הופך אותו להשקעת הנדל"ן הכדאית ביותר, במיקום האטרקטיבי ביותר.

בנוסף, בפרויקט עצמו נבנים בימים אלו שטחי מסחר ותעסוקה גדולים, וזאת בנוסף לאיירפורט סיטי שמצוי אף הוא בסמיכות מקום, מה שמבטיח עוד אפשרויות תעסוקה קרובות ונגישות.

שני יתרונות מובנים אלו- הנגישות התחבורתית לצד האפשרות הנרחבת לתעסוקה איכותית, יוצרים מקום מגורים בעל בסיס איתן.

כידוע, פרויקט הבניה החרדי באחיסמך הסמוך ללוד, היה תקוע זמן רב בשל בעיות ביורוקרטיות שונות. לאחר התערבותם של ח"כי דגל התורה- יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני וח"כ הרב יעקב אשר, שפעלו מול ראש העיר יואל רביבו וכן מול שר השיכון הקודם אורי אריאל, אושרה לפני כשנתיים תוכנית התב"ע המעודכנת.

אברהם להב, יו"ר פורום היזמים, שניהל את התוכנית והיה בקשר עם משרדי הממשלה השונים מציין, כי כיום לאחר כל התלאות, בסופו של דבר מעז יצא מתוק, וכעת "התב"ע הזו היא התוכנית הטובה ביותר לציבור החרדי, בכך שיהיו בה שטחי ציבור ופארקים בצורה שאין בשום עיר חרדית אחרת".

כיום, לאחר אישור תכניות התב"ע החדשות, שכאמור, מותאמות במיוחד לציבור החרדי, נמצאות בשלבים שונים של בניה פעילה בפרויקט למעלה מ – 1,500 יח"ד. האכלוס הראשון אמור להיות כבר בקיץ הקרוב, ובתחילת השנה הבעל"ט אמורות להתחיל להבנות עוד כ500 יח"ד. לחלקן כבר קיימים היתרי בניה, וחלקן מחכות לקבלת ההיתרים בשבועות הקרובים.

אל תוך תנופת הבניה באחיסמך נכנסה חב' אפהל נדל"ן בע"מ, בבעלות היזמים יוסי אפינגר ועמרם אבוחצירא. חב' אפהל נדל"ן רכשה לאחרונה קרקע, בה אמורות להבנות כ – 120 יח"ד במבנים צמודי קרקע, דירות מרווחות 6-7 חדרים, דירות גן וגג. מדובר בפרויקט אקסקלוסיבי המיועד למשפרי דיור הרוצים לעבור מדירה קטנה בעיר סואנת, אל צמוד קרקע מטופח הנמצא במרחק נסיעה קצרה מביתם הישן. כמו כן זו הזדמנות למשקיעים בנדל"ן להשקעה עם תשואה יזמית מכובדת.

כאמור, מחירי הדירות אטרקטיביים במיוחד ובמחיר דירת 4 חדרים בב"ב או בירושלים ניתן לקנות דירת גן או גג , בנות 6-7 חדרים עם עיצוב פנים מוקפד ומפרט עשיר וחדשני.

הפרויקט יכלול את כל השירותים המותאמים במיוחד על פי תוכנית תב"ע מפורטת לציבור החרדי. כולל שטחי ציבור גדולים, בתי כנסת, גני ילדים ובתי ספר. מוסדות הציבור הללו נבנים כבר עכשיו, במטרה ברורה שכבר עם אכלוס הדיירים, יוכלו הילדים להיכנס לגני ילדים ובתי ספר בנויים. גם בתי הכנסת נמצאים כיום בהליך בנייה פעילה.

בחברת אפהל נדל"ן הקימו צוות מקצועי מהשורה הראשונה בכדי לקדם את הפרוייקט בצורה המהירה והמקצועית ביותר. בתוכם משרד עו"ד הגדול בארץ- הרצוג פוקס נאמן, משרד רו"ח BDO וחב' מדפיס זרזקי אשר אחראית על תחום מנהל הנדסי. כמו כן תנהל את הפרוייקט חב' אל-אר דור בע"מ בבעלות הר' אברהם להב- מי שקידם את התב"ע המיוחדת באחיסמך ומצוי בכל פרט במקום וכן במקביל מכהן כיו"ר ועד היזמים, כשהפרויקט כולו מלווה ע"י בנק מרכנתיל.

בהמשך מתכננת חברת אפהל נדל"ן פרויקט נוסף בבניה רוויה, שיכלול דירות מרווחות ואיכותיות
בנות ארבעה עד שבעה חדרים.

אין ספק כי מבחינת הפוטנציאל מדובר בהשקעה משתלמת, כאשר ברור שעם תחילת אכלוס השכונה המחיר יעלה משמעותית, כשכיום כמעט לא ניתן להשיג היום דירה במרכז הארץ במחיר 13,500 ₪ למ"ר.













שורשים אחיסמך נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד