י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הח"כים החרדים זועמים: "פרי ההסתה של התקשורת השמאלנית"

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים': חברי הכנסת החרדים מגיבים ל'סערת הטוקבקיסטים' • מוזס: "תוצר החינוך הקלוקל" • מלכיאלי: "מעדיפים לפלג ולשסע" • אזולאי: "שיקולי רייטינג. חצו את רף ההסתה" • ynet: "אנו מתנצלים אם מישהו נפגע"

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90 צילום: יונתן זינדל פלאש 90



זעם בקרב הפוליטיקאים החרדים, בעקבות הפרסום קודם לכן היום (חמישי) ב'בחדרי חרדים', על כך שעשרות תגובות נאצה אושרו לפרסום באתר ynet, זאת למרות שהן הסיתו לרצח הציבור החרדי והחוגגים במירון. לדברי חברי הכנסת החרדים, מדובר בחציית קו אדום.

כזכור, בין התגובות שפורסמו על ידי גולשי ynet בכתבה שעסקה בהילולא במירון, נכתב: "אדולף אתה חי?", "איפה איראן שתוריד שם (במירון. א.ק) כמה טילים", "הלוואי ותפרוץ שם שריפה גדולה", "להפיל שם פצצה".

כאמור, בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', הפוליטיקאים החרדים שיגרו תגובות נזעמות. יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס, אמר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במקרה "חמור ביותר. פרי ההסתה של התקשורת השמאלנית הידועה נגד הציבור החרדי - ותוצרת החינוך הקלוקל נגד כל מה שנוגע למנהגי ישראל מדור דור".

גם ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב ל'בחדרי חרדים' ואמר "אני מתפלא איך ביום ל"ג בעומר, יום קדוש ומאחד בין כולם, יש כאלו שמעדיפים לפלג ולשסע. אני קורא מעל הבמה החשובה הזאת לכולם, די עם זה. כולנו אחים".

ח"כ ינון אזולאי מש"ס מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "עצוב לשמוע שביום הגדול הזה יום הילולת הרשב"י שסביב מקום קבורתו מלוכדים כל הזרמים מכל הפלגים חילונים חרדים מסורתיים כאחד - נלכדנו להסתה חסרת גבולות שמקבלת לגיטימציה ופלומבה מגוף רשמי שיכול בלחיצת כפתור לעצור את זה, אבל בחר כנראה משיקולי רייטינג לאבד את זה ולהציף תגובות של גולשים שחצו את רף ההסתה שהכרנו והורגלנו".

אזולאי קורא למנהלי ynet "שלקחו על עצמם להיות חלק מההסתה הזאת - לחסום את המגיבים והמסיתים ולהוציא הודעת התנצלות בפני חלק גדול שרואים בנעשה פגיעה חמורה בכבודו של הרשב"י ובכבודם של כלל עם ישראל".

בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לאתר ynet, נמסר כי "עוד לפני הפניה של 'בחדרי חרדים', אנשי האתר החלו לעבור על התגובות ולמחוק את כל התגובות המסיתות, ynet מתנצלים אם מישהו נפגע".
הסתה YNET חרדים איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד