י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אמסלם מפנה את הזירה בירושלים לשר אלקין

המירוץ לראשות עיריית ירושלים • יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, החליט שלא להתמודד על התפקיד. הוא יודיע על תמיכתו במועמדותו של השר זאב אלקין ויפעל לאיחוד השורות סביב מועמדותו • לשכת אמסלם: כאשר יישב עם ראש הממשלה - יודיע

אמסלם. צילום: פלאש90
אמסלם. צילום: פלאש90



המירוץ לראשות העיר ירושלים עולה שלב, ובליכוד צפויים לעמוד מאחורי השר זאב אלקין, שהציג את מועמדותו לראשות העיר. שני שמות אחרים שהוזכרו כמועמדים פוטנציאליים להתמודדות על ראשות העיר ירדו מהפרק.

אלא של'בחדרי חרדים' נודע, כי יו"ר הקואליציה אמר למקורביו במהלך השבוע כי הוא צפוי להישאר בכנסת ולא להתמודד לראשות העיר ירושלים.

אמסלם ששמו עלה כמועמד אפשרי לכבוש את ראשות העיר צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ראש הממשלה נתניהו ויודיע לו על החלטתו, בפגישה יבהיר אמסלם לנתנינו את חשיבות העניין שהליכוד יציב מועמד ריאלי כדי לכבוש את ראשות העיר, ולא לתת למועמדו של אבגידור ליברמן (משה ליאון) לקבל את ראשות העיר.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי אמסלם עשה צעד ממשי בדרך להכרזה על התמודדותו ואף העביר את כתובת מגוריו ממעלה אדומים לירושלים, אלא שכעת נראה כי אמסלם נסוג לאחור וצפוי להישאר בכנסת.

בכיר בליכוד הסביר את החלטתו של אמסלם, ואמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הוא מלך הכנסת, יו"ר הקואליציה זה התפקיד הכי משמעותי במדינה, לא עוזבים את זה בשביל עיריית ירושלים, עתידו של אמסלם עוד לפניו. תראו את ברקת - הוא עשה את הצעד ההפוך".


כך או כך, השר זאב אלקין מגבש את דעתו לקראת הכרזה סופית שלפי ההערכה תתקבל בסוף החודש הנוכחי, אז ועדת ההיגוי של הליכוד בראשות יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביביס, צפוי לכנס את הועדה ולקבל את ההכרעה הסופית.

לצורך כך נועד השר זאב אלקין בימים האחרונים עם חברי מפלגת 'יהדות התורה' ודן עימהם באפשרויות שעל הפרק.

אם וכאשר זאב אלקין יכריז על מועמדות לראשות, הערכה היא, שראש הממשלה נתניהו, ראש העיר היוצא ניר ברקת והשרים כחלון ובנט יעמדו מאחוריו ויודיעו על תמיכה פומבית בו.

מטעמו של אמסלם סירבו להגיב, אך מסרו: "ברגע שהוא ישב עם ראש הממשלה נוציא הודעה מסודרת".
אמסלם ליכוד ירושלים ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד