ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מה שנולד מההר: התיק נגד ארנרייך נסגר

בשורה לאגו"י בבית שמש: שמונה חודשים לאחר שנעצר, ישעיהו ארנרייך חבר הנהלת עיריית בית שמש, קיבל הם הודעה שהתיק נגדו - נסגר מחוסר ראיות

ארנרייך, על רקע בית מועצת עיריית בית שמש
ארנרייך, על רקע בית מועצת עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בשורה לאגו"י בבית שמש: שמונה חודשים לאחר שנעצר, ישעיהו ארנרייך חבר הנהלת עיריית בית שמש ומחזיק תיק החינוך בעיר, מדווח כי קיבל ביממה האחרונה, הודעה שהתיק נגדו נסגר.

בספטמבר 2017 פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי ישעיהו ארנרייך נעצר במהלך פשיטה של יחידת ההונאה במחלקת החינוך בעיר. מדובר בחקירה בחשד להטיית תנאי מכרז ציבורי להסעת ילדים בשווי מאות אלפי שקלים ויותר, באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים.

מעצרו של ארנרייך הוארך וגם של חברו הקרוב ששימש כיועץ חיצוני. לאחר יממה, שוחררו השניים בתנאים מגבילים והחקירה נמשכה.

ביממה האחרונה, כך אומרים מקורביו של ארנרייך, קיבל הודעה מממשטרת מחוז ירושלים, כי לאחר שקיבלו את תיק החקירה הוחלט שלא להעמידו לדין. "החקירה שנפתחה בתאריך 19.9.16 בגין חשד לביצוע עבירה, לא נמצאו ראיות מספיקות להעמדתך לדין" נכתב.

בסביבת ישעיהו ארנרייך קיבלו בסיפוק את הודעת ההמשטרה: "כפי שצפינו מראש, מדובר בפרשה שלארנרייך לא היה כל קשר אליה ושמו שורבב בה ללא שום בסיס. לשמחתנו תיק החקירה נסגר והעניין מאחוריו ברוך השם". עוד הוסיפו כי הרב ארנרייך ממשיך הלאה בפעילותו למען ילדי העיר בית שמש במסגרת תיק החינוך עליו הוא ממונה.

מספר ימים לאחר הפשיטה על משרדו ומעצרו המהדהד, בריכוזי חסידות גור בבית שמש, התפרסם מכתב תמיכה בנציגם בעירייה הנמנה על החסידות, שכינו את מעצרו "עלילה שפלה ומכוונת. בטוחים אנו בצדקת דרכך". במכתב הבהירו: "קהילת חסידי גור תבוא חשבון עם אלו המתנכלים לה". הגיע זמן חשבון?
עיריית בית שמש ישעיהו ארנרייך משטרת ישראל הטיית מכרז סיום חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד