י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סופ"ש סוער בגבול רצועת עזה: ששה הרוגים • הגז והדלק ניזוקו

ששה הרוגים פלסטינים בעימותים האלימים בגבול רצועת עזה • במהלך הפרות הסדר האלימות בהם נטלו חלק אלפי מפגינים, הצית והשחית ההמון חלק ממצבורי הגז והדלק וניזוקו גדרות ושערים מצידו הפלסטיני של מעבר כרם שלום • תיעוד אש

צילום: צה''ל
צילום: צה''ל צילום: דובר צה"ל



סוף שבוע סוער בגבול הדרומי: שישה הרוגים פלסטינים במהלך הפרות הסדר שהתקיימו בגבול העזתי על המון פלסטינים. על פי צה"ל, במהלך הפרות הסדר האלימות אמש הצית והשחית המון פלסטיני חלק ממצבורי הגז והדלק וניזוקו גדרות ושערים מצידו הפלסטיני של מעבר כרם שלום.

הרכוש שנפגע על ידי הפלסטינים, נועד לרווחת אזרחי עזה על-ידי מדינת ישראל ומדינות נוספות מרחבי העולם, כך בהודעת צה"ל.

עוד מההודעה הרשמית של צה"ל, "אלימות זו, הפוגעת באופן ישיר ברווחת תושבי עזה, מובלת על-ידי ארגון הטרור חמאס, המנסה להציג מצג שווא אליו הוא גורר אזרחים ומסכנם. ממעבר כרם שלום נכנסות מדי שבוע כבר שנים מאות משאיות סחורה וציוד וכן מוזרם דלק וגז לשימוש אזרחי הרצועה. בכך פועל החמאס נגד האינטרסים של תושבי הרצועה ומרע את מצבם של תושבי הרצועה למטרותיו".

כמו"כ נמסר כי במסגרת הפרות הסדר האלימות המובלות על ידי ארגון הטרור חמאס אותרו תופעות של ביום פצועים ופציעות, שימוש בילדים ובנשים ועוד. כל אלה נועדו לעטוף את פעולות הטרור הקשות שמבצע הארגון הטרור חמאס, בהן השלכת מטענים, רימונים, ניסיונות חדירה לשטח ישראל, ולהקשות על פעולות ההגנה של צה"ל תוך הצגת מיצג שווא ושקר אל מול דעת הקהל הבינלאומית.

"צה"ל יוסיף לעמוד על משימת ההגנה והביטחון של אזרחי ישראל וריבונותה, ככל שיידרש", נמסר לסיום.

צילום דובר צה''ל













עזה גבול צה''ל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד