ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חשש חרדי בירושלים: ליברמן לוחץ על נתניהו לתמוך במשה ליאון

הזירה הירושלמית מתחממת והחרדים בעיר הבירה מלאי חששות • ליברמן לוחץ את ראש הממשלה שיתמוך במועמדו משה ליאון • בכיר חרדי ל'בחדרי': "למגזר החרדי בירושלים מגיע ראש עיר שידאג לאינטרסים של המגזר ולא בובה על חוט של ליברמן"

נתניהו וליברמן מסתודדים במליאה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו וליברמן מסתודדים במליאה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



חשש חרדי בירושלים: שר הביטחון אביגדור ליברמן מפעיל לחץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתמוך במועמדו לראשות העיר ירושלים משה ליאון, כך דווח ב'החדשות'. ליברמן שבשנה האחרונה יצא למלחמה עזה נגד קדשי ישראל ונגד המגזר החרדי כולו - מבקש עתה גם את ידם של החרדים בבירה.

מועמדו של ליברמן בירושלים - ליאון מעלה חששות בקרב תושביה החרדים של ירושלים, זאת לאחר שהאיש שעומד מאחוריו הפך את עצמו בשנה האחרונה לאויב המר של המגזר החרדי, לאחר שתקף בלי מעצור את הרבנים ובראשם את הרב הראשי הראשל"צ הגר"י יוסף, והכריז מלחמה עזה על חוקי המרכולים והגיור.

בנוסף, ליברמן קיים מסיבת עיתונאים באשדוד בעיצומה של השבת וסעד במסעדת טריפה מול המצלמות, מה שגרם לנתק בינו לבין יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי.

למרות העובדה שליאון עושה מאמצים לטשטש את הקשר שלו לליברמן ואף התנער מדבריו כשתקף את החרדים, נראה כעת כי הקשר בין השניים חזק מתמיד וכי השר ליברמן פועל למען מקורבו משה ליאון ומפעיל לחץ אצל ראש הממשלה שיתמוך בו.

בכיר חרדי בירושלים אומר הערב ל'בחדרי חרדים': "משה ליאון הוא בובה על חוט של שר הביטחון אביגדור ליברמן. למרות שליאון מנסה לטשטש את הקשר שלו לליברמן ואת העובדה שהוא שליחו של ליברמן – את האמת כולם יודעים. למגזר החרדי בירושלים מגיע ראש עיר שידאג לאינטרסים של המגזר ולא בובה על חוט של ליברמן".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף בסוף השבוע, כי יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם הודיע למקורביו כי בכוונתו להישאר בכנסת ולא להתמודד על ראשות העיר ירושלים, זאת למרות שהעתיק את כתובת מגוריו ממעלה אדומים בירושלים, בכך פינה אמסלם את מקומו לזאב אלקין שצפוי לקבל הכרעה סופית לאחר שוועדת ההיגוי של הליכוד תתכנס לקראת סוף החודש ותקבל החלטה, ולאחר פגישה שלו עם ראש הממשלה נתניהו.
בנימין נתניהו אביגדור ליברמן משה ליאון זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד