ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

כשראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין שימש כש"ץ במניין עם הגבירים

לאחר מעמד פתיחת סניף ירושלים לכולל 'ש"ס אידן' בבית הגר"ח קנייבסקי, שנוסד ביוזמתו של הגאון רבי חיים פיינשטיין, התפללו הגבירים 'מעריב' כשראש הישיבה משמש כשליח ציבור לרגל היארצייט לאביו

כשראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין שימש כש"ץ במניין עם הגבירים



בשבוע האחרון התקיים מנין מעריב מיוחד בבית המדרש שבחצר ביתו של הגר"ח קנייבסקי, כשלפני התיבה עובר הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת עטרת שלמה, לרגל יום הייארצייט של אביו הגרי"מ פיינשטיין זצ"ל - החל באותו יום.

ל'בחדרי חרדים', נודע, כי ראש הישיבה ויתר על תפילה בישיבתו ביום היארצייט של אביו הגדול, זאת לאחר שקודם לכן נערך בבית הגר"ח קנייבסקי מעמד פתיחת סניף לכולל 'ש"ס אידן' שבראשות הגר"א אייזן גאב"ד פוזנא מארה"ב, רשת הכוללים מקיימת מסגרת ללימוד וסיום כל הש"ס בתוך כשנה ע"י כל אחד מהאברכים, השבוע נחנך סניף נוסף בירושלים.



מתברר, כי הקמת הסניף הירושלמי התחילה לפני כחצי שנה, כאשר הרב אייזן עלה לבית הגר"ח פיינשטיין עם קבוצת גבירים, כשבתוך הדברים אמר ראש הישיבה לגבירים ולרב אייזן כי מעלת תורה בירושלים היא המשובחת ביותר ככתוב בפסוק 'כי מציון תצא תורה'. בתוך כדי דיבור נענה אחד הגבירים לקריאתו של ראש הישיבה לפתוח סניף בירושלים, תוך שהוא נוטל על עצמו את עלות החזקת הסניף למשך כשנה וחצי. ואכן, עם תחילת זמן הקיץ בר"ח אייר החל לפעול הסניף הירושלמי, וכאמור, השבוע הוא נחנך בבית שר התורה המכהן כנשיא הרשת.

כאמור לאחר הכינוס בבית שר התורה, התקיים תפילת מעריב לגבירים תומכי הכולל בחצר ביתו, כשהגר"ח פיינשטיין עובר לפני התיבה, לרגל הייארצייט לאביו.

צילומים: שוקי לרר





























שס אידן הרב חיים פיינשטיין מנין נגידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד