כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האלוף: "ש"ס לוקחת כספים באופן לא הוגן"

האלוף שטען כי הגר"ע יוסף הציע לו לעמוד בראשות ש"ס, משמיץ: "ש"ס ו'הבית היהודי' לוקחות כסף מתקציב המדינה בכמויות מטורפות באופן לא צודק ולא הוגן"

סמיה. (מתוך פייסבוק)
סמיה. (מתוך פייסבוק)



אלוף במילואים יום-טוב סמיה, חבר מפלגת 'העבודה' שמעוניין להיבחר מטעמה לכנסת הבאה, התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית של מנדי ריזל ברדיו FM101.5. לדבריו, "כל המפלגות הקטנות, ש"ס ו'הבית היהודי' לוקחים כסף מתקציב המדינה בכמויות מטורפות. ש"ס לוקחת כספים הרבה יותר מהכמות שלה באוכלוסייה באופן לא הוגן ולא צודק. מקיימת מערכת חינוך, לפעמים אפילו גזענית".

"הגיע הזמן למחוק מפלגות קטנות כמו ש"ס?" שאל ריזל.

"הגיע הזמן שמפלגות קטנות שמתבססות על מגזר מסוים בלבד, כדי לקחת כסף בשביל המגזר הזה, זו הסיבה היחידה שהם יושבים בממשלות". השיב סמיה.

"אז מי ידאג למצביעים שלהן, אתה?".

סמיה המשיך באותו קו: "בוודאי מפלגות לא ציוניות. אני לא יודע עד כמה 'יהדות התורה' היום היא מפלגה ציונית, אני באמת לא יודע. כשאתה רואה התנהגות של חלק מהאנשים שלה בהיבט הציוני, אני באמת לא יודע כמה זו מפלגה ציונית".

אולי לשם האיזון, סמיה תקף גם את 'יש עתיד' ואמר: "ל'יש עתיד' יש אג'נדה? ל'יש עתיד' אין שום דבר. יש איש אחד שהוא עריץ עד 2027. חבר'ה תתעוררו, אין שום אג'נדה, תראו לי דבר אחד ברור ומובהק ש'יש עתיד' אומרת. אם אתה ממנה את עצמך להיות יושב-ראש המפלגה במשך 14 שנה, זו לא דיקטטורה?".



לפני כשנה במהלך כנס 'שבתרבות' טען האלוף סמיה: "הרב עובדיה יוסף ניסה לשכנע אותי להיות מנהיג ש"ס", לדבריו, "גורמים רבים חיזרו אחרי מהרגע שהשתחררתי מהצבא, אין לי מספיק אצבעות בשביל למנות את כולם".

את פגישתו אצל מרן הגר"ע יוסף זי"ע, תיאר; "הוא ישב אתי שעה וחצי ואמרתי לו: 'כבוד הרב, את הכיפה שמו לי בכניסה למשרדך למרות שאני שומר מסורת. אז הוא נתן את הסטירות האלה שהוא אוהב לתת", אמר, "אתה בנית בית כנסת, נכון? יש בו 600 מתפללים? כל הרבנים של ש"ס לא מסוגלים לעשות את מה שעשית".
יום טוב סמיה שס יש עתיד הרב עובדיה יוסף יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד