י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יו"ר הקואליציה על חשיפת 'בחדרי': "פייק"

דוברו של יו"ר הקואליציה אמסלם מפיג את השמועות ומצהיר: "סקר פנימי מוכיח שאמסלם מוביל" • החלטה בעניין ריצתו לבחירות תתקבל בועדת ההיגוי של הליכוד בתיאום עם ראה"מ • פייק ניוז

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



המרוץ לראשות עיריית ירושלים - עולה שלב: לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף כי יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם, הודיע למקורביו על פרישה מן המירוץ לראשות העיר ירושלים, הבהיר היום דוברו כי מדובר בשמועות כזב. לדבריו "בימים האחרונים מפיצים גורמים אינטרסנטיים שמועות ופייק ניוז, שמטרתם לפגוע בח"כ דודי אמסלם".

"בין היתר נטען כי אמסלם החליט שלא להתמודד לראשות עיריית ירושלים לאחר שקיבל לידיו סקר בנושא", נכתב בתגובתו של הדובר שהוסיף כי "אני מבקש להבהיר שהדברים אינם נכונים, וכי סקר פנימי שבידינו מצביע על מגמה הפוכה, לפיה סיכוייו של אמסלם להיבחר לתפקיד - גבוהים יותר מכל מועמד קיים".

עם זאת, דוברו של הח"כ הבהיר כי "סוגיית ההתמודדות לראשות העיר ירושלים הינה סוגייה ליכודית, ולכן הוא מתכוון לקבל החלטה סופית בעניין רק לאחר התייעצות עם ראש הממשלה בימים הקרובים".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי חה"כ אמסלם העתיק את כתובת מגוריו ממעלה אדומים, לשכונת הר נוף בירושלים, לצורך ההשתתפות במרוץ המוניציפלי.

למרות ההכחשות והכרזות ה"פייק", על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', חה"כ אמסלם קיבל כבר את החלטתו הסופית, אך המילה האחרונה שלו בעניין תיאמר רק לאחר פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפגישה זו הוא צפוי להבהיר את חשיבותה של הצבת מועמד ריאלי לראשות העיר ירושלים, על מנת להביס את משה ליאון - מועמדו של השר אביגדור ליברמן.

כך או כך, ועדת ההיגוי של הליכוד תתכנס לקראת סוף החודש ותבחן את הסקרים, וההחלטה בנידון תתקבל בכפוף לאישור ראה"מ נתניהו.
אמסלם עיריית ירושלים אביגדור ליברמן ועדת ההיגוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד