ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פרסום ראשון: דוד חכם חוזר ל'קול חי'

איש התקשורת דוד חכם חוזר לזירה הרדיופונית. חכם צפוי להגיש בחודשים הקרובים את 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי' בכל יום ראשון וכבר הערב הוא יחל את ההגשה הראשונה

דוד חכם. באולפני 'כאן'
דוד חכם. באולפני 'כאן'



פרסום ראשון: איש התקשורת דוד חכם חוזר לזירה הרדיופונית. חכם צפוי להגיש בחודשים הקרובים את 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי' בכל יום ראשון וכבר הערב הוא יחל את ההגשה הראשונה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הגשתו של חכם בימי ראשון באה בעקבות תוכנית חברתית חדשה שתעלה כבר הערב ב'קול חי' ובכל יום ראשון, בהגשתו של אבי מימרן המגיש הקבוע של 'המהדורה המרכזית'.

כזכור, לפני כחודש פרסם עיתונאי דה מרקר נתי טוקר כי חכם מתקרב ל'גלי צה"ל' וכי הוא מנהל מו"מ מתקדם עם מנהלי התחנה על הגשת תוכנית קבועה בכל מוצאי שבת.

כזכור, עד לאחרונה הגיש חכם את תוכנית הבוקר 'חכם על הבוקר' בכאן מורשת ואף רשם הישגים נאים. קודם לכן הגיש יחד עם בצלאל קאהן את תוכנית הבוקר האקטואלית של 'קול חי' 'מדברים אקטואליה' שהפכה לתוכנית הדגל האקטואלית של הרדיו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השינויים ברדיו 'קול חי' הם כדלהלן: מידי יום בשעה 18:00 תשודר תוכנית חדשה בשם 'שיחה יומית' שתוגש ע"י רבנים.

בימי א' יגיש אבי מימרן תכנית חדשה בשעה 22:00 בשם 'מדברים על זה', על נושאים מיוחדים כגון חינוך מיוחד ושידוכים.

כאמור, את המהדורה המרכזית יגיש בימי א' מהשעה 19:00 עד 20:00 דוד חכם. בנוסף, התכנית זירה מקומית עוברת לשעה 20:00.
דוד חכם תאגיד מורשת כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד