י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

במקום מירון: הרבי טס לחגוג עם הילד שנולד אחרי 18 שנה

לפני 14 שנה הורה הרבי מאשלג לזוג הורים חשוכי ילדים להחליף את הכתובה. בבוקר ל"ג בעומר המריא הרבי להשתתף בשמחת הבר מצווה לילד שנולד אחרי 18 שנה • וגם: תיעוד מל"ג בעומר בחצר החסידות

הרבי מאשלג במעמד ההדלקה. צילום: יהודה פרקוביץ
הרבי מאשלג במעמד ההדלקה. צילום: יהודה פרקוביץ



קהל רב השתתף בליל ל"ג בעומר בהתוועדות שנערכה בחצר חסידות אשלג בבית המדרש ברחוב שד"ל בבני ברק החל משיעור זוהר עם שקיעת החמה, ועד מעמד ההדלקה ברחבת בית המדרש עם טיש לכבוד הרשב"י.

הרבי נשא דברי התעוררות וקרא להתחזק בלימוד הזוהר הקדוש, תורת רבי שמעון בר יוחאי זיע"א. וציין כי לפני פסח יצא לאור ספר חק לישראל עם פירוש הסולם במהדורת כיס וקרא לכמה שיותר ויותר אברכים ובחורים שיקבלו עליהם להצטרף לפחות ללימוד הספר חק לישראל עם פירוש הסולם בכל יום.

בבוקר ההילולא לאחר תפילת שחרית שינה הרבי ממנהגו ולא יצא לפקוד את הציון במירון כמידי שנה, במקום זאת יצא האדמו"ר עם בנו הרה"צ רבי דוד אהרן אשלג לביקור בארה"ב לרגל שמחת בר מצווה לילד שנולד בברכת הרבי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיפור מתחיל לפני כ-14 שנים עת הגיעו משפחתו של הנער אל אכסנייתו של אדמו"ר ששהה אז בארה"ב לבקש ברכה לזרע של קיימא כי לא היו להם 17 שנים ילדים.

כידוע הרבי מאשלג נחשב למבין גדול בנושא 'כתובה כהלכתה' וכן בנושא שמות, וכאן בעצת הרבי ההורים החליפו את הכתובה הישנה לכתובה חדשה, ולאחר כשנה חבקו בשעה טובה ומוצלחת בן. השבוע כאמור מלאו לנער 13 שנים והאדמו"ר הוזמן להיות אורח הכבוד ולהשתתף בשמחת בר המצווה ובמקום לנסוע למירון המריא לארה"ב.

הצלם יהודה פרקוביץ בתיעוד מל"ג בעומר במחיצת הרבי מאשלג









































































אשלג לג בעומר בר מצוה כתובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד