י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

קופת גמל להשקעה: אפיק החיסכון החדש והאטרקטיבי לכל מטרה

הילדים גדלים ואוטוטו מתחתנים? בר המצווה של הבן מתקרב? קופת גמל להשקעה מבית 'מנורה מבטחים' מאפשרת חיסכון לכל מטרה ותשואות מהמובילות בענף

תמונה: פלאש 90
תמונה: פלאש 90



חגיגת בר המצווה של הילד מתקרבת? מה עם שיפוץ הדירה, החדר הנוסף או אפילו חיסכון ליום סגריר?
מחפשים אלטרנטיבה לחיסכון בבנק שמניב ריבית מזערית?

אם השאלות הללו מעוררות בכם מחשבה, כדאי שתקדישו להן כמה דקות.

קופת הגמל להשקעה מבית 'מנורה מבטחים' - אפיק חיסכון חדש המאפשר להפקיד כספים באופן חד פעמי או הפקדה חודשית באמצעות הוראת קבע לכל מטרה - היא תכנית בעלת תשואות מובילות בענף. המעלה העוצמתית ביותר שלה היא, שאת הכספים ניתן למשוך בכל שלב וללא קנסות יציאה.
כך, בכפוף למס רווחי הון בחסכונות הקיימים כיום בשוק ההון והבנקאות, ישלם החוסך 25% מס על הרווח הריאלי במועד המשיכה. בקופת הג להשקעה של 'מנורה מבטחים', באפשרות החוסך בתכנית לשנות את מסלולי ההשקעה בקופת הגמל, מבלי לשלם את מס רווח ההון. ומתי יתבצע תשלום המס? רק במועד המשיכה.

ויש גם הטבה מטעם המדינה - לחוסכים המתמידים: חוסך שישאיר את הכספים בקופה עד לגיל פרישה - יוכל למשוך אותם כקצבה חודשית פטורה ממס.

רוצים לדעת עוד על קופת 'גמל להשקעה'? הקליקו כאן

כחלק מהנגשת השירות למגזר החרדי, ל'מנורה מבטחים' צוות חרדי בהובלת ר' יצחק יוסקוביץ, מנהל עסקי בחברה. הצוות נותן מענה מקצועי מותאם אישית לצרכי המגזר, פגישות תכנון למשק בית בתחומי הפנסיה והביטוח, כשבמהלך הפגישות מתבצע תהליך למידה ואוריינות פנסיונית, במרכיבים השונים בתיק הביטוחי.

למותר לציין, כי ל'מנורה מבטחים' אישור מטעם וועד הפיקוח לענייני פיננסים שע"י הבד"ץ העדה החרדית, ומומחי 'מנורה מבטחים' עומדים עם רבני הבד"ץ בקשר הדוק.
מסלולי ההשקעה והחיסכון המוצעים אפוא לחוסכים החרדיים, הינם מפוקחים על ידי הבד"ץ, וללא כל חשש משותפות בעסקאות שיש בהן חשש של חילולי שבת או איסורים הלכתיים שונים.

אז אם אתם תוהים היכן תחסכו בתבונה, ב'קופת הגמל להשקעה' מבית 'מנורה מבטחים' נהנים מהשקעה שמגיעה בדיוק בזמן.





לפרטים נוספים ויצירת קשר, הקליקו כאן

תקופה השוואה שנה אחרונה (02/17-01/18) אלטשולר שחם חסכון פלוס כללי 6.49%. מנורה מבטחים חסכון טופ כללי 6.4%. אקסלנס גמל להשקעה כללי 6.09%. מקור הנתונים מאתר "גמל-נט" ונכונים ליום 1.3.18.
אין במידע על תשואות שהושגו בעבר כדי להצביע על תשואות שתושגנה בעתיד. שיעורי התשואות בערכים נומינליים ברוטו, לפני ניכוי דמי ניהול.
האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק פנסיוני, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות ההשקעה או החיסכון בכל מוצר ואינו מהווה תחליף לייעוץ אישי הניתן בכפוף לדין.
קופות גמל להשקעה כלכלה מנורה מבטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד