כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

דואר ישראל התנצלה והעבירה את הסניף מהאיטליז הטרף

בכירי דואר ישראל נפגשו עם רבני ועסקני באר שבע בכדי לפתור את התופעה ששומרי מצוות נאלצים לאסוף את דברי הדואר מחנות שמוכרת דבר אחר • ח"כ מלכיאלי: "אני שמח שדואר ישראל שניסו בתחילה להתכחש, הבינו לבסוף את חומרת העניין"

סניף דואר. צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90
סניף דואר. צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90



סוף לסאגה ולפגיעה ברגשות התושבים חרדים ודתיים בעיר באר שבע, אשר כאבו את כאבם שחבילות דואר שנשלחות אליהם מאמצעות 'דואר ישראל', מחויבות להיאסף בחנות ברחוב עמוס ירקוני בעיר, אשר נמכרים בה 'בשר דבר אחר', וכן טריפות אחרות, ומעתה התושבים יקבלו את דברי הדואר במקום חלופי.

הסיפור החל לאחר שהתושבים שהמסורת קרובה ללבם התלוננו על כך, שאסיפת חבילת הדואר דווקא שם, פוגעת מאוד ברגשותיהם, בהשקפתם ובאורח חייהם האישי.

התלונה הגיעה ללשכתו של חבר הכנסת הנמרץ מיכאל מלכיאלי מש"ס, אשר נכנס מיד לעובי הקורה ופנה לשר התקשורת איוב קרא מ'הליכוד', ולמנכ"ל חברת 'דואר ישראל' שאול גולדשטיין, וקרא להם לדאוג למציאת פיתרון מיידי בכדי שאלפי תושבי האזור יוכלו לקבל חבילות דואר בקרבת אזור מגוריהם, מבלי לפגוע באורח חייהם.



חבר הכנסת מלכיאלי. צילום: יעקב גרודקהצילום: חבר הכנסת מלכיאלי. צילום: יעקב גרודקה
חבר הכנסת מלכיאלי. צילום: יעקב גרודקה


פנייתו של מלכיאלי נפלה על אוזניים קשובות והניבה פרי, בכירים בדואר ישראל נפגשו עם רבני ועסקני העיר באר שבע, ובראשם ראש מוסדות 'בית יוסף' ורב הקריה החרדית בבאר שבע הגאון רבי יוסף חיים בצרי וחבר מועצת העיר ומנכ"ל המוסדות שמעון טובול, בכדי לדון בדרכים למציאת פיתרון לשביעות רצון כולם.

במהלך הפגישה, התנצלו בכירי 'דואר ישראל' בפני הרבנים והעסקנים על הפגיעה ברגשות התושבים שנגרמה בשגגה.

עם סיום הסאגה, אמר ח"כ מלכיאלי: "אני שמח שדואר ישראל שניסו בתחילה להתכחש ולאיים באיומי סרק של תביעות דיבה ומעין אלו, הבינו לבסוף את חומרת העניין ופעלו למציאת מקום חלופי".

הח"כ מנצל את המקרה וקורא לכלל התושבים החרדים והדתיים ברחבי הארץ שנתקלים בבעיות דומות לפנות ללשכתו למציאת פתרונות חלופיים: "לא אתן יד שחברה ממשלתית תפגע בציפור נפשו של כל יהודי שומר מצוות ומסורת", הבטיח מלכיאלי.
דואר ישראל מיכאל מלכיאלי דבר אחר באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד