כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ליברמן רומז: מנסים לקשור את חוק הגיוס לדברים אחרים

ליברמן התייחס לדיווחים על ניסיונות להגיע עמו לדילים שונים בבחירות המוניציפליות בתמורה להעברת חוק הגיוס שיסדיר את מעמדם של בני הישיבות: "כל הניסיונות לקשור את זה לדברים אחרים ולקשור עניינים שהם לא קשורים"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



שר הביטחון אביגדור ליברמן מתייחס היום (שני) לחוק הגיוס שעדיין נמצא במבוי סתום. בפתח ישיבת הסיעה אמר שר ליברמן כי "לא היה שום משבר - ולא יהיה". לדבריו, "אנחנו לפחות כאן התחייבנו דבר אחד: לאמץ את עמדת צה"ל. אני לא יודע מה עמדת צה"ל", הוסיף ליברמן "אין להם אג'נדה פרטית בעניין הזה ולכן כל מה שבהם יקבלו אנחנו נקבל ואני מאמין שכך גם שאר הסיעות. קשה לי להאמין שילכו נגד עמדת הצבא".



ליברמן התייחס לדיווחים על ניסיונות להגיע עמו לדילים שונים בבחירות המוניציפליות בתמורה להעברת חוק הגיוס שיסדיר את מעמדם של בני הישיבות, ואמר כי, "כל הניסיונות לקשור את זה לדברים אחרים ולקשור עניינים שהם לא קשורים. כל מה שהוועדה תביא אנחנו נאמץ ונביא אותה להצבעה אני מאמין שזה ייקח גג חודש אבל בטוח עד סוף חודש יוני זה יעבור בכנסת".

כזכור, חוק הגיוס הוביל למשבר בתום מושב הקיץ שכמעט והפיל את הממשלה והוביל לבחירות, אלא שברגע האחרון סיכמו ראשי המפלגות להביא את החוק בקריאה טרומית כנוסח החרדים ולאחר מכן יבוא בכפוף לאישור מוסכם בין סיעות הקואליציה.
אביגדור ליברמן חוק הגיוס דילים שר הביטחון צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד