ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ביבי על רקע העימות עם איראן: "הם בסכנה"

על רקע האיומים מאיראן, ראש הממשלה בנימין נתניהו מזהיר: "מי שמאיימים עלינו לא יוכלו לנו והם שמים עצמם בסכנה גדולה"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



"מי שמאיימים עלינו לא יוכלו לנו והם שמים עצמם בסכנה גדולה", כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הערב (שני), בטקס לציון 70 שנה לצה"ל בלטרון ועל רקע האיומים מאיראן.

נתניהו אמר כי, "לצערנו מעת לעת אנחנו נדרשים לשלם מחיר, הן בחזית והן בעורף. הקמת המדינה לא הביאה להפסקת הרצון לתקוף אותנו. מה שהיא כן הביאה עמה, זאת היכולת להשיב מלחמה שערה נגד אויבינו. מי שיפגע בנו, אנו נפגע בו. יידעו אויבים המאיימים עלינו בהשמדה, שהם ייתקלו בקיר ברזל. הם לא יוכלו לנו והם שמים עצמם בסכנה גדולה.

"בניגוד לאויבינו, את המאבק שלנו אנחנו מנהלים תוך שמירה על טוהר הנשק, ותוך ניסיון מתמיד למנוע ככל האפשר פגיעה בחפים מפשע. אין צבא מוסרי יותר מצבא ההגנה לישראל. אגרוף הפלדה שלנו קפוץ ודרוך, אבל לפני הכל הוא תלוי ברוח. רוח העשויה ללא חת, של המשרתים והמשרתות בצה"ל. בכל יחידה, בכל תפקיד.

עוד הוסיף ואמר: "נמשיך לשמור על מדינת ישראל, פיקדון הדורות היקר שנמסר לידינו. 500 מטר מכאן, פה בגבעה הסמוכה, בכפר אמאוס, לחם הצבא של יהודה המכבי בתושייה ובגבורה. המכבים לא עצרו עד שהשיגו ניצחון. זהו גם היעוד שלכם. ניצחון בקרב, ניצחון במערכה, ניצחון על אויבנו, אם המערכה תכפה עלינו".
איראן נתניהו איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד