י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסיבה שבגללה מלניה טראמפ יכולה לחייך

סקר חדש חושף: הגברת הראשונה של ארצות הברית זוכה לאחוזי תמיכה ניכרים בקרב האזרחים האמריקאים, אז האם היא יכולה להיות מרוצה ואיפה היא ביחס לגברות הראשונות הקודמות?

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

 

 

 


למעלה ממחצית מהאמריקאים מסתכלים לחיוב על הגברת הראשונה שלהם. מלניה טראמפ, אשתו של נשיא ארצות הברית שונה מאוד מהגברת הראשונה הקודמת - מישל אובמה - שזכתה לתמיכה נרחבת בשנות כהונתו של בעלה, אך נראה שגם מלניה, למרות סגנונה השונה, הופכת לאהודה מאוד על האמריקאים.

סקר חדש שפורסם ברשת CNN ושהובא באתר TIME, חושף כי מלניה טראמפ זוכה ל-57 אחוזי תמיכה בקרב אזרחי ארצות הברית, עליה של כמעט 10 אחוזים מהסקר הקודם. רק 27 אחוזים לא אוהבים את הגברת טראמפ.


מלניה טראמפ בכותל. צילום: נתי שוחט/ פלאש 90

אפילו לאנשי המחנה הדמוקרטי, זה שנלחם נואשות נגד הנשיא טראמפ במערכת הבחירות, יש דעה חיובית על החצי השני של הנשיא וביחס לבעלה, למלניה יש 15 אחוזי תמיכה יותר מבעלה הנשיא.

אך בעוד מלניה זוכה רק ל-57 אחוזי תמיכה, הגברות הראשונות שקדמו לה - מישל אובמה ולורה בוש - זכו בשלב זה של כהונת בעליהן ל-60 או 70 אחוזי תמיכה.

מלניה טראמפ היא גברת ראשונה לא שגרתית. היא סירבה לעבור להתגורר בבית הלבן עד שבנה סיים את שנת הלימודים שלו ונשארה להתגורר בניו יורק. בקרוב היא צפויה לחשוף את הנושאים אותם תבחר לקדם בתקופת שהותה בבית הלבן כגברת ראשונה.

מלניה טראמפ הגברת הראשונה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ סקר אחוזי תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד