כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

גפני מרגיע: "ש"ס תמיד מקבלת פחות בסקרים ובסוף מביאה יותר"

כמה דקות משעשעות נרשמו אתמול בפתח דיוני ועדת הכספים, כאשר חבר הכנסת גפני נשאל, האם הבחירות נראות באופק והתערב בשיח בין הח"כים ששוחחו על מצבה של ש"ס • ומה קרה כשגפני חשף בטעות על מסיבת ההפתעה שמתארגנת • צפו בוידאו

גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90



במהלך דיון אתמול (שני) בוועדת הכספים, ניצל ח"כ אחמד טיבי את אחד הרגעים הנדירים עם ח"כ משה גפני שהיה במצב רוח מרומם משהו ושאל "במושב הזה אדוני, יהיו בחירות או לא יהיו בחירות? האם נתגבר על פסקת ההתגברות או שפסקת ההתגברות תתגבר עלינו". גפני מצידו השיב כי "הייתי בישיבת ראשי הקואליציה - ההערכה שלי היא שלא הולכים לבחירות".

טיבי התייחס להצבעה המתוחה סביב פסקת ההתגברות שהייתה אמורה להתקיים ואמר; "ביום רביעי בטוח לא יהיו בחירות". גפני מצידו הוסיף כי "ביום רביעי לא יביאו את החוק, זה ברור, כי אין רוב".

גפני מגלה כי שס עורכת ליצחק וקנין מסיבת יום הולדת ומצייחס לש\


טיבי לא נרתע והמשיך להקשות על יו"ר הכספים "מי יותר חזק, בנט או נתניהו?". ח"כ עודד פורר חבר מפלגתו של ליברמן השיב "ליברמן".

טיבי חייך ולגלג: "ליברמן? זה אחוז החסימה, 4 - 5 אפילו, אתם לא מתקרבים לשליש של הכוח שלנו. אני לא רוצה לדבר על ש"ס ואחוז החסימה אני לא רוצה להכאיב לאף אחד".

יו"ר ועדת הכספים ששמע את דברי טיבי, נכנס לדבריו והפתיע את הסובבים כשאמר כי "ש"ס לא מתנדנדת על אחוז החסימה, היא נמצאת במקום טוב... בש"ס לא אוחזים בזה, תמיד היא מקבלת פחות (בסקרים) ובסוף מקבלים יותר".

בהמשך הדיון ביקש חה"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' שהיה סגן שר האוצר בקדנציה הקודמת, לברך את "חבר הכנסת הרב וקנין שהגיע ל-60 שנים, אחרי 22 שנים בבניין הזה שהוא מקובל על כל באי הבית, אני רוצה לאחל לו המשך בריאות וחיים טובים המשך יוזמה ותרומה לחברה. אנחנו אוהבים אותך".

אלא שכאן נפלטה לגפני מילה לא במקום וחשף לח"כ הנבוך את מסיבת ההפתעה שיוזמים לו בש"ס, "אני לא העלתי את זה מיד בגלל שהעוזר שלך הזהיר אותנו לא לברך אותך קודם היות ועושים מסיבה בש"ס". אמר גפני תוך כדי שחה"כ מיקי לוי קוטע את דבריו ואומר "אבל עכשיו אתה מגלה לו".

וקנין מצידו הודיע "אני ב-15:00 אלך מהבנין". גפני שהבין שכמעט והרס את המסיבה המתוכננת ביקש מחה"כ וקנין "אל תגיד שאמרתי. ר' יצחק תיהיה כולנו נבוא".

לדואגים, חה"כ וקנין השתתף בסוף והתרגש.
יצחק וקנין ועדת הכספים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד