י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הראשל"צ הגר"י יוסף במכתב חריף לשר אלקין: "לבטל את האירוע"

פרסום ראשון: לאחר מכתבו של נשיא המועצת חכם שלום, הראשל"צ משגר מכתב חריף לשר אלקין • "לא יעלה על הדעת ששר אשר מסורת ישראל קרובה ללבו, יאשר אירוע חמור כזה בתוככי עיר הקודש. אבקש בכל לשון של בקשה לבטל את האירוע"

הרב יצחק יוסף. צילום: פלאש 90
הרב יצחק יוסף. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90





סערת קרקס הטריפות בעיר העתיקה - עולה שלב: לאחר חשיפת מכתבו של נשיא המועצת חכם שלום - שנחשף ב'בחדרי חרדים', הרב הראשי לישראל, הראשל"צ הגר"י יוסף שיגר היום (שלישי) מכתב חריף לשר הממונה על העיר ירושלים זאב אלקין, שבו הוא מביע מחאה על קיום האירוע ועל תקצובו. 'בחדרי חרדים' עם המכתב בפרסום ראשון.

בראשית המכתב כתב הראשל"צ לאלקין שמועמד גם לראשות העיר ירושלים: "אני פונה אליך בדחיפות אודות אירוע חמור הצפוי להתרחש בלב העיר העתיקה בירושלים המכונה 'קרקס שן הזהב', מדובר באירוע זול המחלל את קדושתה של ירושלים, אשר כפי שנודע לי במרכזו של האירוע יוגשו גם נבלות ונטרפות לציבור הרחב".

הראשון לציון המשיך במכתבו החריף שנחשף כאן ב'בחדרי חרדים' לראשונה: "עיני כל העמים נושאות אל ירושלים בכלל, ועיני עם ישראל בפרט מכל תפוצות העולם. הכל מתבוננים בנו וביכולת שלנו לשמר את המקומות הקדושים לנו. לא יעלה על הדעת שדווקא בזמן ששלטון ישראל וריבונתיו בירושלים תקפה, תינתן יד למופעים מהסוג הזה ולהאכלתם של יהודים רבים נבלות וטרפות".



עוד הוא הוסיף: "על פי הפרסומים האירוע קיבל את אישור כבודו, כשר הממונה על ירושלים, אני מקווה ומאמין שפרסומים אלה בשקר יסודם, שכן לא יעלה על הדעת ששר אשר מסורת ישראל קרובה ללבו, יאשר אירוע חמור כזה בתוככי עיר הקודש".

לסיום כתב הראשל"צ, "לכן אבקש בכל לשון של בקשה שתעשה כל שביכולתך ומתוקף סמכותך לבטל את האירוע המדובר זכות המצווה תגן בעדך אלף המגן ובכל אשר תפנה תשכיל ותצליח".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף לראשונה, כי רבני העיר העתיקה בירושלים ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, פנו במכתב חריף במחאה נגד מופע שחץ ופסטיבל טריפות אותו תקיים הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) בתקופה הקרובה.
רבי יצחק יוסף זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד