ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

תערוכת צילומים בנושא בטיחות בדרכים תוצג בקניוני עזריאלי

עמותת אור ירוק תציג תערוכת צילומים, אשר השתתפו בתחרות "על הדרך", להעלאת המודעות בנושא בטיחות בדרכים. התערוכה תנדוד בין 13 קניוני קבוצת עזריאלי

תערוכת צילומים בנושא בטיחות בדרכים תוצג בקניוני עזריאלי



במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק לקבוצת קניוני עזריאלי, החל מחודש נובמבר תוצג תערוכת צילומים בנושא בטיחות בדרכים בכל 13 קניוני קבוצת עזריאלי. הקניון הראשון בו יוצבו הכרזות ועליהם הצילומים יהיה קניון איילון למשך שבועיים, ומשם תעבור התערוכה לקניון גבעתיים, קניון מרגליות הוד השרון ולכל היתר. העבודות בתערוכה הינם פרי יצירותיהם של סטודנטים לצילום ותקשורת חזותית ממוסדות ומכללות אקדמאיות, אשר השתתפו בתחרות "על הדרך", העוסקת בעולם התוכן של בטיחות בדרכים.

לתחרות הוגשו כ-250 עבודות צילום וגרפיקה, מתוכן נבחרו 60 אשר עמדו בקריטריונים של השופטים שבחנו את העבודות הן מבחינת ערכן האומנותי והן מההיבט של איכות החיבור לנושא הבטיחות בדרכים.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "אנו מקיימים את התערוכה כחלק מפעילויות רבות שמבצעת העמותה בתוך הקהילה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים". ענת חיננזון, מנהלת השיווק של קבוצת הקניונים: "שיתוף הפעולה עם אור ירוק מהווה עבורנו מהלך חשוב ואסטרטגי, באמצעותו ייחשפו מדי יום מאות אלפי מבקרי הקניונים של הקבוצה לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים".

פרטים לגבי מועדי התערוכה ניתן למצוא באתר קניוני עזריאלי.

צילומים מתוך התעררכה













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד