כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האייפון 4S בישראל: יימכר ב-4,500 שקל

hMobile, חנות הסלולר של הום סנטר, תחל למכור מחר את האייפון החדש • היא אמנם אינה החנות הראשונה בישראל המביאה אותו, אך נכון לרגע זה היא הזולה ביותר

סירי Siri באייפון 4S צלם: אפל
סירי Siri באייפון 4S צלם: אפל

רשת hMobile, חנות הסלולר של רשת הום סנטר, הודיעה היום כי החל ממחר תמכור בארץ את האייפון 4S, שהוכרז לפני כחודשיים ונמכר במספר מדינות גדולות בארה"ב, אירופה ואסיה. המחיר, המוגדר כמחיר השקה, יהיה 4,500 שקל, והוא יהיה פתוח לכרטיסי SIM מכל רשתות הסלולר. כמו כן, יקבלו הרוכשים אחריות יצרן לשנה.

hMobile אינה החנות הראשונה המביאה את האייפון לישראל - iStore, חנות המתרכזת במוצרי אפל, כבר עשתה זאת ימים ספורים לאחר ההשקה בארה"ב. אך iStore היא חנות קונספט יחידנית, בעוד ל-hMobile עשרות סניפים בכל רחבי הארץ. בנוסף, מחירו של האייפון החדש באייסטור הינו 4,600 שקל לדגם בעל 16GB אחסון פנימי - מאה שקלים יותר מהמחיר הנקוב ב-hMobile לאותו דגם.

מפרט האייפון 4S כולל מעבד כפול ליבה, המקנה לו ביצועים משופרים משמעותית לעומת קודמו, כמו גם מהירות גישה גבוהה יותר לאינטרנט בדור השלישי בטכנולוגיית HSPA, המקובלת בישראל. במקביל הוא תומך גם בתקשורת בתקן CDMA, כך שניתן לנדוד אותו בכל העולם. גם המצלמה שלו איכותית יותר, ומצלמת תמונות סטילס ב-8 מגה-פיקסל וסרטונים באיכות Full HD.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד