י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ים המלח - במתמודדים הסופיים בתחרות שבעת פלאי עולם

התחרות תיסגר ביום שישי הקרוב, 11/11/11, בשעה 11:11 שעון ציריך • ניתן להצביע באתר התחרות ואתר משרד התיירות

  • י' חשון התשע"ב
ים המלח - במתמודדים הסופיים בתחרות שבעת פלאי עולם

שישה ימים לסיום ההצבעה בתחרות שבעת פלאי עולם, קרן שבעת פלאי עולם מפרסמת כי ים המלח נמצא בין עשרת המתמודדים המובילים בתחרות.

לצד אתר התיירות הישראלי מתמודדים תשעה אתרים נוספים: הגראנד קניון (ארה"ב), מחסום השונית הגדולה (אוסטרליה), מפרץ הא-לונג (וייטנאם), מערת ג'יטה גרוטו (לבנון), האי ג'יג'ו (קוריאה), איי קומודו (אינדונזיה), הנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה (פיליפינים), סונדרבנס (בנגלדש, הודו), והר הגעש ווזוב (איטליה).

ים המלח העפיל לגמר בו נותרו 28 מתמודדים מתוך מאות שהתמודדו. התחרות תיסגר ביום שישי הקרוב, 11/11/11, בשעה 11:11 שעון ציריך (13:11 שעון ישראל). התוצאות הלא סופיות יתפרסמו בשעות הערב, באותו היום.

"אנחנו קרובים יותר מאי פעם לניצחון, אך עלינו לזכור כי עדיין לא הגענו אליו והכל עדין פתוח לשינויים" - אמר היום שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. "אסור לנו להיכנס לשאננות, אלא להמשיך להצביע במלוא המרץ בישראל ובעולם עבור ים המלח. משמעות זכייתו של ים המלח בתחרות הינה תוספת של מאות אלפי תיירים מדי שנה, יצירת אלפי משרות חדשות ושיפור תדמיתה של ישראל כיעד תיירותי בעולם".

"הנוכחות המרשימה של אתרים מאסיה ברשימת 10 המובילים מקבילה להתפתחות העולמית מזרחה, אך יש לזכור כי כמו בתחרות הקודמת - 7 פלאי עולם מעשה ידי אדם - הימים האחרונים מספקים שינויים מדי שעה, והכל עדיין יכול להשתנות", אמר ברנרד וובר, מייסד ונשיא קרן 7 פלאי עולם.

משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה קוראים לציבור להתגייס ולהצביע למען ים המלח. ניתן להצביע עד 11 בנובמבר 2011 באמצעות אס-אם-אס למספר 2244, עם המילים "ים המלח", או بحر الميت, או DEAD SEA. כמו כן ניתן להצביע באתר משרד התיירות, או באתר התחרות: www.new7wonders.com.

קישורים:
להצבעה בתחרות - לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד