י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הושבתה אחת משתי מערכות מיון המזוודות בנתב"ג

הדבר נעשה לצורך שדרוג המערכת; מנהלי חברות תעופה חוששים מפגיעה בתנועת הנוסעים

  • י' חשון התשע"ב
הושבתה אחת משתי מערכות מיון המזוודות בנתב"ג

אם לא די בשביתה היום (ב') רשות שדות התעופה השביתה מסוף השבוע אחת מתוך שתי המערכות למיון מזוודות בנתב"ג, זאת לצורך שידרוגה וחיבור מערכת טכנולוגית חדשה לבדיקה ביטחונית.

מנהלי חברות תעופה בנתב"ג אמרו כי הם מבינים את הצורך בביצוע העבודות ואף מברכים עליהם - אך הביעו חשש מפני פגיעה בתנועת הנוסעים ועיכובים בהמראות, במקרה של תקלה או שיבושים במערכת היחידה שנותרה לפעול.

ל-TheMarker נמסר כי העבודות צפויות להימשך כחצי שנה ומטרתם שידרוג מערכת מיון המזוודות. מרשות שדות התעופה נמסר כי "בנתב"ג רואים בתפעול שוטף נטול שיבושים את אחד הקווים המנחים. מזה זמן מתקיימות עבודות במערכות מיון המזוודות, מבלי שהנוסע מרגיש בהשפעתן. הגורמים הבלתי מזוהים אשר הביעו חשש, לא טרחו להסביר כי לאורך כל תקופת העבודות ננקטו בנתב"ג צעדים וכי לא קיים חשש לשיבושים במקרה שאחד המקטעים יפסיק לתפקד".

עוד הוסיפו ברשות שדות התעופה כי "הפרוייקט המהפכני ייתן מענה מקיף גם לצורכי הביטחון וגם לרווחת הנוסע. מדובר במערכת מתקדמת הממוקמת בלב ליבה של המערכת הפועלת, אשר אינה מאפשרת אלטרנטיבות. במידה וחס וחלילה, תחול תקלה על אחד המקטעים כוח האדם המיומן והמקצועי של נתב"ג יידעו להתמודד עם האירוע, כפי שעשו זאת בעבר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד