י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בריאות ועור • הטרנדים החדשים באופנת ההנעלה

נעליים זה לא רק נעליים, אלא גם אמירה • מהם הרגלי ההנעלה של הנשים בישראל • ומהי אופנת הנעליים שתגיע לישראל בחורף הקרוב? • כל המידע שאת צריכה לפני שאת ננעלת על נעל

בריאות ועור • הטרנדים החדשים באופנת ההנעלה



מפתיע אולי, אך אמיתי: ישראל נחשבת היום לבין המובילות בעולם בתחום נעלי הנשים.

איטליה וצרפת עדיין מובילות וקובעות כתמיד את הטון, אך ישראל נמצאת במקום גבוה ומכובד מאוד.

ממחקרים אחרונים גם עולה כי הישראלית הממוצעת רוכשת נעלים אחת לחודש, בארון שלה נחות בין 20-25 זוגות נעלים הממתינות לעטוף את כפות רגליה.

בשיחה עם ניסים יפה – מעצב נעליים ומייסד חברת "מנגו עיצובים", הוא מספר כי "נעלים הפסיקו מזמן לשמש אותנו כפריט חובה להליכה ולהגנה. נעלים זו אמירה. נעלים טובות מאפשרות הליכה יציבה וטובה. האפשרות לשאת את גופינו באופן הרמוני שכזה, תורם להרגשה הטובה, מונע בעיות גב וברכיים, ותורם להעצמה אישית, ליופי ולייחודיות".

ניסים טוען ש"הקונה הישראלית יודעת מה היא רוצה והיא אסרטיבית ברכישה. נשים ישראליות מעדיפות לתכנן את הנעל שלהן בעצמן, בדיוק כמו שהן אוהבות לקבוע דעה ולהביע אותה. פלח שוק הנעליים המציע אפשרות עיצוב אישי לפי המודל 'בחרי בעצמך מה את רוצה, ואנחנו נעצב ונבנה את רצונך' פורח.

"כאשר הישראלית נכנסת לחנות נעלים היא מחפשת צבעים. היא נמשכת להביט באדום ובכחול אבל לבסוף ברוב המקרים רוכשות את השחור והחום. ישראליות הן פרקטיות אך יעדיפו את המראה החיצוני על פני הנוחות. בכך הן דומות לאירופאיות אשר אף הן מעדיפות את המראה החיצוני של הנעל".

"הישראלית הממוצעת, מתייחסת לנעל שלה באהבה גדולה. בנוסף היא אוהבת להתבונן על נעלים של אחרות. היא רואה את הנעלים כבסיס וכאביזר מוביל בלבושה. אישה יכולה להתלבש הכי נכון, מחמיא וטוב אך אם נעליה אינן תואמות את הביגוד או שאינן באיכות טובה, היא לא תרגיש נוח, תפספס את המטרה בלהראות טוב".

הולכים על בריא

אז מה מצפה לנו בעונה הקרובה?

"למזלנו או בעיקר לבריאותינו, האופנה היום קובעת שהעקב הנכון לדרוך עליו נע בין 2-3 ס"מ . סטילטו זה לא הפטיש של הישראליות אלא אם כן יש להן אירוע מיוחד.

"מספר שנים הפלטפורמה הייתה באופנה אך לא עוד. אני מעריך שתוך שנה שנתיים הפלטפורמה תשוב אלינו. ישראליות אוהבות את הפלטפורמות. וכבר בחודשים הקרובים נוכל לראות פלטפורמות מתחילות לחזור אל המדפים. הסיבה לפופולאריות של הפלטפורמות בקרב הישראליות היא בכך שנשים בישראל אוהבות לבלוט בשטח, מעדיפות להיות יותר קרובות לעננים. עסקי הנעלים משקפים כיצד גיל ה- 50 הוא בהחלט ה- 30 והפוך. נשים צעירות ובוגרות רוכשות את אותן הדגמים בדרך כלל, וגבולות הגיל מטושטשים עכשיו.

"בחורף צפויה חזרה לעור, אחרי ירידה בפופולאריות של נעלי עור בשנים האחרונות. כמו כן, יש ציפייה שאחרי פרק זמן יחזרו הבדים כמו פשטן לאופנה וישתלבו בוריאציות שונות עם העור. הצבעים השולטים בחורף הקרוב, מלבד השחור יהיו בגוונים אטומים של טורקיז, אדום, ירוק כהה ולנועזות ביננו – הכתום והדפסים בשלל צבעים".

"לסיכום אפשר לומר בביטחון כי מצפה לנו עונה מאוד מעניינת עם טרנדים וצבעים מגוונים ואסטטיים. חשוב לזכור תמיד: לעולם לא תצעדי לבד, אם נעלייך הטובות איתך".



המרכז הקסום של נסים יפה, הבעלים של "מנגו עיצובים", הוא מקום עליה לרגל לאנינות טעם מכל קצות הארץ.

נשים שרוצות להראות טוב מוצאות שם לא רק את הנעליים המיוחדות שלהן, אלא גם שפע של אביזרי אופנה ובגדי מעצבים איכותיים. הבגדים מותאמים למגוון מידות ומגזרים, והנעליים מוצעות גם בהזמנה אישית ובסגנונו הייחודי של ניסים.

"מנגו עיצובים". כתובת: רח' יפת 16, יפו
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד