י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ים המלח פלא עולמי? • רוצו להשפיע

היום בצהרים תיסגר ההצבעה לבחירת שבעת פלאי עולם הטבע • התוצאות יפורסמו הערב • האם ים המלח יזכה להיות בין שבעת המופלאים? • כנסו ללינק והשפיעו

ים המלח. צילום: ארכיון
ים המלח. צילום: ארכיון

ים המלח מגיע לקו הגמר. היום (שישי), בשעה 13:11 לפי שעון ישראל, תיסגר ההצבעה בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. התוצאות יפורסמו הערב בשעה 9.

ים המלח התמודד בהצלחה מול מעל ל-400 אתרים והעפיל לשלב הגמר יחד עם עוד 27 אתרים, הוא נמצא עתה על פי הערכות בין 10 המובילים בתחרות. ב

מול ים המלח מתמודדים הגרנד קניון שבארצות הברית, שונית המחסום הגדולה מאוסטרליה, מפרץ הא לונג בוייטנאם, היער הגדול בעולם סונדרבאנס שמתחלק בין הודו ובנגלדש וכן הר וזוב באיטליה ועוד.

בחודשים האחרונים השקיע משרד התיירות מאמץ רב כדי לקדם את זכייתו של ים המלח. לפי דעת מומחי התיירות, בחירת האתר לרשימת פלאי עולם הטבע תקדם את התיירות באזור.

אף ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים ואישי ציבור, קראו להתגייס ולהצביע עבור ים המלח.

ניתן להצביע בקישור לאתר הרשמי הקורס משום מה בשעות האחרונות, או באמצעות מסרון המכיל את המילים: ים המלח או DEAD SEA למספר 2244, בעלות של 50 אגורות למסרון.

ניתן להצביע ללא הגבלה. התשלום הינו עבור הפעלת השירות, למען חברת הסלולר, המפעיל בארץ, והקרן הפרטית המקיימת את התחרות. ניתן לסמס ולהצביע באתר ללא הגבלה.

קישורים:
אתר להצבעה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד