כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024

המחאה החברתית תעזור ל'שופינג' שלך

המחאה החברתית הראתה לכולנו שאפשר גם אחרת • יוצאת לקניות? היי צרכנית נבונה: השווי מחירים, אל תתפתי למבצעים • חשוב מאד: בואי עם רשימה מהבית • כך קונים נבון

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



התופעה מוכרת. את נכנסת אל הצרכניה הגדולה, עגלה נגררת בידיך. המבצעים קורצים, הקופונים מפתים, את נוטה 'לאבד ראש'. המצב מסתבך עוד יותר כשהילד/ים הגיעו איתך. "אמא קני לי", ומי יכול לעמוד בפני משפט התחנונים הזה?

אז רגע לפני שאת 'שופכת' כסף ללא היגיון, לרשת "הכל בדולר" יש מה לומר לך בנושא.

כמה טיפים חשובים שיסייעו לך להפוך לצרכנית נבונה ואחראית

השוואת מחירים- התחרות ביו הרשתות והחנויות השונות גורמת ללא שום ספק להורדת מחירים. את אותו המוצר ניתן למצוא בחנויות שונות במחירים שונים, ולכן כדאי להשוות, להשוות ושוב להשוות לפני שקונים מוצר, בעיקר אם מדובר במוצר יקר.

מבצעים- מומלץ לפקוח עיניים ואוזניים ולשים לב למבצעים המופיעים בכלי התקשורת. קנייה מרוכזת של מוצרים שאתם צריכים תסייע בהקטנת עלויות. כמו כן, אם אתם יודעים שאתם וגם חברים או שכנים קונים את אותו מוצר אפשר להתחלק בהוצאות ולמקסם את המבצע.
קופונים- קנייה דרך האינטרנט ושימוש בקופונים המופיעים יום, יום באמצעי התקשורת השונים יכולים בהחלט להוזיל את עלויות הקנייה, וכדאי מאד לעשות בהם שימוש נבון. אולם, גם כאן כדאי להיזהר ולא להתפתות לרכוש מוצרים שאינכם צריכים, גם אם הם ניתנים בהנחה גדולה.

קנייה עם רשימה- על מנת לרכוש בדיוק את המוצרים הנחוצים לכם ולא להתפתות לרכוש מוצרים בהם אין לכם כל צורך, מומלץ להצטייד ברשימה מסודרת לפני היציאה לקניות. בזמן הקניות יש לרכוש רק את המוצרים המוזכרים ברשימה, דבר שבהחלט יתרום לצמצום עלויות וחיסכון.

לא רק מותג- לעיתים אנו משלמים הרבה יותר עבור מוצר ממותג של חברה מוכרת. ברשתות השונות נתן למצוא עשרות מוצרים טובים ואיכותיים לא פחות אך ללא תווית המותג. כדי להקטין בעלויות מומלץ בהחלט להשוות בין המוצרים ולבדוק האם כדאי לרכוש את המוצר הלא ממותג אך הזול יותר.

בלי ילדים- "ילדים זה שמחה"- אמר המשורר, אולם כשיוצאים לקניות מומלץ בהחלט לעשות זאת ללא ילדי, וזאת מכיוון שנוכחות ילדים משפיעה על שיקול דעתו של ההורה וגורמת לו לרכוש מוצרים אותם בכלל לא התכוון לקנות.

לבדוק את החשבון- עשו לכם הרגל קבוע לבדוק את החשבון מיד בסיום התשלום. ייתכן שהקופאית עשתה טעות כלשהי בחשבון, ובדיקה זריזה שלכם תוכל לתקן את הטעון תיקון.

לא לאגור- אנחנו לא נמצאים בתקופת הצנע וניתן לרכוש את מרבית המוצרים בכל יום ובכל שעה, ולכן אין כל טעם לאגור מוצרים וחפצים. הדבר אינו כלכלי ואינו חסכוני.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד