כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

גוגל מכה ב-RIM: תפסיק לתמוך באפליקציית ג'ימייל לבלקברי

RIM לא מתרגשת מהודעת גוגל: אמרה כי היא עצמה מספקת תמיכה בג'ימייל למשתמשי המכשיר

  • ט"ז חשון התשע"ב
גוגל מכה ב-RIM: תפסיק לתמוך באפליקציית ג'ימייל לבלקברי

ענקית התוכנה גוגל הודיעה כי תפסיק לתמוך באפליקציית הדוא"ל ג'ימייל עבור מכשירי בלקברי החל מה-22 בנובמבר. החברה הודיעה באתר האינטרנט שלה כי מי שהתקינו את היישום יוכלו להמשיך להשתמש בו, אך החברה לא תספק הורדות חדשות, ולא תספק שירותי תמיכה לבעלי בלקברי.

מדובר בצעד לא אופייני לגוגל, המקדמת פלטפורמות פתוחות המסוגלות לפעול על מגוון מכשירים, ולעבוד עם מגוון תוכנות, ולהיפך - תוכנות המסוגלות לפעול במגוון פלטרפומות. גוגל נימקה את ההחלטה בכך שבכוונתה לשפר את חוויית הגלישה בג'ימייל באמצעות הדפדפן הנייד. ריסרץ' אין מושן (RIM), יצרנית הבלקאברי, אמרה כי מאז 2009 היא עצמה מספקת תמיכה לג'ימייל בבלקברי, ולכן כלל אין צורך באפליקציה נפרדת של גוגל.

RIM סובלת מהידרדרות חדה בנתח השוק שלה מאז כניסתן של אפל וגוגל לשוק הסמארטפונים. לפני חמש שנים החזיקה RIM ב-48% משוק הטלפונים החכמים בארה"ב, כאשר חלק נכבד מהיתר היה בידי נוקיה. כיום, מחזיקה RIM בנתח שוק של 11.6% בלבד בארה"ב, כאשר האייפון של אפל ומכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל מתחרים על הבכורה.

ג'ימייל, שירות הדואר האלקטרוני של גוגל, הוא אחד משירותי הוובמייל הפופולריים בעולם. הוא שני ליאהו מייל, אך ממשיך לצבור פופולריות, בעוד יאהו ממשיכה לאבד משתמשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד