ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אור ירוק ערכה כנס בנושא התנהגויות מסוכנות בכביש

בכנס, שנערך בשיתוף החברה המרכזית למכירות והפצה, השתתפו גם נציגי משטרת ישראל, חברת איתוראן ועמותת אור ירוק

אור ירוק ערכה כנס בנושא התנהגויות מסוכנות בכביש

בתאריך 13.11.2011 נערך כנס בנושא התנהגויות מסוכנות בכביש בחברה המרכזית למכירות והפצה. הכנס נערך במרכז הלוגיסטי שורק. 70 מנהלי מחלקות, אשר אחראים על הפעלת מערך של 650 נהגים ומשאיות בחברה, נכחו בכנס. עופר יאנקו, סמנכ"ל החברה המרכזית למכירות והפצה, נשא דברים והעריך את תהליך השיפור שהחברה עברה עד כה ותמשיך לעבור בהמשך.

סגן ניצב נועם בגיינסקי, ראש מדור תאונות דרכים באגף התנועה במשטרת ישראל, סיפר על כרוניקה של טיפול בתאונה. סנ"צ בגיינסקי תיאר את תאונות הדרכים מהזווית של המשפחות שמקבלות את הבשורה הקשה. אילן גרודסקי ראש תחום טכנולוגיות בעמותת "אור ירוק" הרצה בנושא הסחת דעת בנהיגה. גרודסקי עמד על הסכנות הכרוכות בהיסח דעת בנהיגה. עמית לוזון מחברת איתוראן הציג שימוש במערכות מתקדמות לניהול ציי רכב, התייעלות וניטור נהגים.

ד"ר ורדה לבנון מעמותת אור ירוק", הרצאתה בנושא עייפות בנהיגה. לבנון, דיברה על עייפות בנהיגה תוך התמקדות בזיהוי הבעיה, דרכי התמודדות ופתרונות אפשריים. מיכל אלפרן מעמותת "אור ירוק" סיכמה את הכנס במצגת על מרווח התיקון בתאונות דרכים. הכנס מהווה המשך לשיתוף פעולה פורה בין עמותת "אור ירוק" לחברה המרכזית למכירות והפצה, המקיימת הכשרות והעשרה מקצועית לעובדיה כמו גם, ימי שיא בנושא בטיחות בדרכים. מעמותת אור ירוק נמסר: "שיתוף הפעולה של העמותה עם ארגונים וחברות במשק הולך ומתרחב. העמותה רואה חשיבות גדולה ברתימת החברות להגברת המודעות לנהיגה בטוחה וצמצום תאונות הדרכים בארגון".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד