ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

החרדים באשדוד הקימו ועד הורים: "רוצים מיגוניות"

ועד הורים ראשון התארגן ברובע ז' החרדי באשדוד • הוועד דורש להציב מיגוניות במוסדות הלימוד • "נבקש יפה, אך אם לא נקבל, נפעל בדרכים תקיפות"

ילדים מתמגנים באשדוד. צילום: בחדרי חרדים
ילדים מתמגנים באשדוד. צילום: בחדרי חרדים

ישיבה ראשונה לוועד ההורים באשדוד הנאבק להענקת מיגון לילדיהם.

ההורים באשדוד דורשים: תנו מיגוניות לילדים

לאחר מתקפת הטילים האחרונה שרק בנס הסתיימה בלי נפגעים בנפש, החליטו ההורים ברובע ז' החרדי באשדוד, להתאגד.

זאת, לאחר שמנהלי המוסדות נכשלו במאמציהם להשגת מיגוניות, ועיריית אשדוד החליטה להתנגד להצבת מיגוניות, כחלק מהלחץ הפוליטי על הממשלה, להחריף את תגובתה לירי טילים על העיר.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, חושש שאם יוצבו מיגוניות באשדוד, היא תקבל צביון של יעד לגיטימי לירי טילים, והממשלה תתייחס למקרים כאלו בפחות חומרה.

אך וועד ההורים החדש מתנגד לכך שהילדים משמשים כמנוף להפעלת לחץ: "אם מנהיגי העיר מעוניינים להפעיל לחץ פוליטי, הם מוזמנים לשבות רעב מול משרד ראש הממשלה", הם אומרים. "אנו מצפים שהילדים יקבלו הגנה מקסימאלית, ואם לשם כך יש להציב מיגוניות בכל מוסד השוכן בקרוואנים, אנחנו לא נשקוט עד שהמיגוניות יוצבו במקום".

על פי תוכנית הפעולה שגובשה בישיבה הראשונה שהתקיימה אתמול, יפנה ועד ההורים בתחילה לראש העיר ד"ר לסרי, וינסה לבוא עימו בדברים להצבת מיגוניות.

יעקב לוסטיגמן דובר ועד ההורים אומר ל'בחדרי חרדים' "אם נזכה ליחס חיובי ואוהד כולל התחייבות להצבת מיגוניות בפרק זמן סביר, אנחנו נהיה הראשונים לברך את ראש העיר ולהכיר לו טובה על כך".

"אבל אם חלילה ניתקל בחומות בצורות, לא נחשוש להבקיע את החומות הללו, ופעול בכל דרך כדי להשיג את המטרה. נפעל בדרכים משפטיות, פוליטיות, ציבוריות ובכל דרך שנמצא לנכון, כדי להשיב את הביטחון האישי לכל אחד מאותם 3,500 ילדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד