כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שרה, תתחילי לארוז. ההודים מגיעים • טור קומי

ארבעה חודשים לפני פורים - קבלו הצעה קומית במיוחד ממוחו הפורה של ראש הממשלה: יבוא רופאים הודים • הרב דוב פוברסקי תמה: מה, למען ה', אנחנו מחפשים במדינה יהודית?

נייבא רופאים מהודו. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו
נייבא רופאים מהודו. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו צילום: צילום מסך



על קו התפר בין סוכות לפורים – חוזר אלינו במפתיע השליט המושל מהודו ועד כוש.

אך מי שחשש שיאלץ להתאזר בסבלנות עד לימי הפורים, אז יזכה לקרוא על אותו שליט הפכפך שאיים להשמיד את עם ישראל – וחזר בו ברגע האחרון, קיבל סקיצה קומית לאותו שליט הממוקם ממש לא הרחק מאיתנו.

כן כן, בקרית הממשלה בירושלים.

כותרות העיתונים בישרו ביום שישי האחרון על יוזמה מפתיעה של ראש ממשלתנו: "אם לא ייפתר משבר הרופאים – נייבא רופאים מהודו", הכריז ראש הממשלה (כך לפחות על פי מנכ"ל משרד הבריאות).

ממש ציונות בתפארתה. חזון בן גוריון מעולם לא נראה טוב יותר.

קשה שלא להעלות חיוך נוגה לנוכח ההצעה ההזויה: לא צריך להיות טייל גדול בערבות הודו, כדי להבין שההצעה לייבא רופאים מהמדינה הנחשלת – היא לא פחות מהזויה.

אפילו המטיילים הישראלים – אלו שבוחרים להעביר את זמנם בהודו, והם כידוע לא החבר'ה הכי זהירים בעולם – חוששים להיכנס למרפאה הודית. גם כשהם נאלצים להיכנס למרפאה, הם בודקים ביציאה את איבריהם כמה פעמים, בכדי לוודא שכולם נשארו במקומם.

אדוני ראש הממשלה, רופאים הודים? נו, באמת...

ומילא ביבי: מה עם שר הבריאות בפועל, ח"כ יעקב ליצמן? ממנו ציפינו ליותר.

מהודו ועד כוש. צילום: מנחם הלויצילום: מהודו ועד כוש. צילום: מנחם הלוי
מהודו ועד כוש. צילום: מנחם הלוי


אזרחים ממאה ועשרים מדינה

אבל לא את הנושא הזה רציתי להציף.

ישנה בעיה חמורה לא פחות, שמשום מה אנו מעדיפים להתחמק ממנה: רחובות הערים בישראל הולכים ומתמלאים באנשים ממאה ועשרים מדינות.

מי שישוטט שעה קלה בדרום תל-אביב, יטעה לחשוב שיצא ללא שימת לב מגבולות הארץ. לא ירחק היום, ופקיד סודני יעמוד בכניסה לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב וידרוש דרכון אפריקני בכדי להיכנס.

וזה עוד בלי שנגענו בנושא העליה החוקית למדינת ישראל - מאות אלפי עולים גויים עלו למדינה בשנים האחרונות בשל 'חוק השבות' הנורא.

ועוד לא התחלנו לדבר על הערבים הישראלים המהווים כבר היום כ-20 אחוזים מאוכלוסיית המדינה. אותם ערבים המהווים גייס חמישי, פרים ורבים במהירות מדאיגה, ולא ירחק היום בו הם יהוו 40 אחוז מאוכלוסיית המדינה.

זו מדינת היהודים?

ועכשיו, מה שהיה חסר לנו זו הצפה של רופאים הודים. הם וכשפיהם. הם ואמונותיהם הטפלות. הם וילדיהם שימשיכו להציף את הרחוב בבליל של שפה בלתי מוכרת.

את אלו חפץ ראש הממשלה להביא במקומם של רופאים יהודים המחרפים את נפשם למען הצלת חולים יהודים, ולא רק.

אין לי בעיה עם חזונו של ראש הממשלה. להיפך - אני רק תמה ביני לביני, למה שלא נותיר את המדינה לעובדים הזרים, לערבים ולרופאים ההודים ונלך לחפש לנו מדינת יהודים משלנו?

כן כן, אותה מדינה אותה חזה הרצל. מדינה בה יש ציבור יהודי התומך האחד במשנהו, עם רופאים יהודים, עם עליה יהודית, עם תושבים יהודים, וכן, עם הנהגה יהודית.

למה שלא נעשה זאת? טוב תעשו אם תפנו את השאלה הזו לראש הממשלה ולסגן שר הבריאות הניצבים מאחורי היוזמה ההזויה שפורסמה בכלי התקשורת.

כי אם לא תשאלו אותם את השאלה הזו, אם לא תדרשו תשובות אמיתיות - בקרוב מאוד יטפלו הרופאים המיובאים, רק באזרחים מיובאים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד