ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בדרך לפוטין: השר וראש המלל התפללו במטוס

השר אלקין וראש המלל שהצטרפו לביקורו המדיני של רה"מ נתניהו במוסקבה, התפללו את תפילת השחרית במטוס • אלקין העלה תיעוד לרשת וכתב: "לראשונה לא רק התייעצויות אלא גם תפילת שחרית"

בדרך לפוטין: השר וראש המלל התפללו במטוס



ראש הממשלה נתניהו המריא לפנות בוקר (רביעי) לפגישה מדיני עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. חבר הקבינט והשר זאב אלקין המשמש באופן קבוע כמתורגמן בין נתניהו לפוטין בשיחות החשאיות, הצטרף גם הפעם לביקור.

אלקין התפלל תפילת שחרית יחד עם ראש המלל מאיר בן שבת שהצטרף אף הוא לביקור. אלקין תיעד את תפילת השחרית במטוס וכתב: "בגלל שבאופן חריג ההמראה לרוסיה היתה עוד בשעות הלילה, לראשונה בתוכנית הטיסה במטוס ראש הממשלה לא רק התייעצויות לקראת הפגישה עם נשיא רוסיה אלא גם תפילת שחרית".

כזכור, ראש הממשלה יצא הבוקר לביקור מדיני קצר ברוסיה, במהלך הפגישה צפוי נתניהו לדון עם נשיא רוסיה על התבססות אירן על גבול ישראל וכן בפקטים שחשף נתניהו בשבוע שעבר בעניין השקר האיראני בעניין הגרעין.

קודם ההמראה אמר נתניהו, "אני יוצא עכשיו לפנות בוקר לפגישה חשובה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הפגישות בינינו הן תמיד חשובות וזו חשובה במיוחד. לאור מה שקורה בסוריה ברגעים אלה, יש צורך להבטיח את המשך התיאום הביטחוני בין הצבא הרוסי לצבא הגנה לישראל".
זאב אלקין טיסה רוסיה קרמלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד