י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שר האוצר היהודי: "יהיו סנקציות חזקות מאוד"

לאחר שארה"ב הכריזה על פרישה מהסכם הגרעין, שר האוצר היהודי של אמריקה מגיב ואומר כי "הסנקציות ישפיעו על כל התעשיות הגדולות באיראן" וגם מסביר מה המטרה • ובאיראן; מחוקקים העלו באש את דגל ארה"ב וקראו כהרגלם "מוות לאמריקה"

הבית הלבן. צילום אילוסטרציה: pixabay
הבית הלבן. צילום אילוסטרציה: pixabay צילום: pixabay



"ארה"ב נסוגה מעסקת הגרעין האיראנית, במטרה להטיל סנקציות קשות על איראן, שיביאו את טהראן לחזור לשולחן המשא ומתן ולנהל משא ומתן חדש על ההסכם". כך אומר שר האוצר האמריקני יהודי, סטיב מנוצ'ין, שיגיע בשבוע הבא לטקס העברת השגרירות בירושלים.

שר האוצר האמריקני הוסיף ואמר, "הסנקציות ישפיעו על כל התעשיות הגדולות (באיראן), הם יהיו סנקציות חזקות מאוד, הם עבדו בפעם הקודמת, וזו הסיבה שאיראן הגיעה לשולחן המשא ומתן".

"הסנקציות החדשות יאפשרו למדינות שעושות עסקים עם איראן להפסיק את שיתוף הפעולה תוך 90 עד -180 יום" לדבריו, "חברות שסחרו עם איראן לא יוכלו לחתום על הסכמי סחר חדשים, אך יוכלו להמשיך עם חוזים קיימים".

בתוך כך, לאחר ההכרזה של טראמפ אמש על פרישת ארה"ב מהסכם הגרעין, באיראן משדרים עסקים כרגיל, מחוקקים איראנים עשו מה שהמון העם עושה כבר שנים, הם הציתו את דגל ארה"ב, וקראו "מוות לאמריקה".

המחוקקים קיימו את ההפגנה המאולתרת בבירה טהראן. הם גם שרפו פיסת נייר שעליו היה כתוב מספר פרטים בנושא עסקת הגרעין.

צעקות "מוות לאמריקה" הם כבר דבר שבשיגרה באיראן, מאז המהפכה האסלאמית ב-1979. גם מאד נפוץ לשמוע את צמד המילים בנאומים הנישאים בתוככי הפרלמנט האיראני..
איראן שר האוצר סנקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד