כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

התופעה נמשכת: הפעם, הקורבן חרדי בן 14

האלימות בחוצות ארה"ב כלפי חרדים נמשכת; בראשית השבוע הותקף חרדי בן 14 כשצעד לביתו בשדרה ה-84 בקווינס; "הפנים שלו היו כואבים ואדומים מהאגרופים" תיאר דובר המשטרה

אילוסטרציה, צילום: pixabay
אילוסטרציה, צילום: pixabay



מדאיג; תקיפת חרדים ברחבי ארצות הברית מתעצמת בשבועות האחרונים, אחרי ששני חסידי חב"ד שלושה מחסידי חב"ד הותקפו באלימות על ידי גויים אנטישמיים, הפעם הקורבן הוא בחור ישיבה בן 14.

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים בשעות האחרונות, על אודות בחור חרדי שחטף מכות שכללו אגרופים בפניו והפעם דווקא על ידי אדם לבן, לאחר שכל הפעמים האחרונות המותקפים הותקפו על ידי אנטישמים כהי עור.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', ביום ראשון בסביבות השעה 20:00, צעיר חרדי שצעד סמוך לישיבת 'שער התורה גרודנו' הממוקמת בשדרה ה-84 בקווינס בדרכו לביתו, הותקף באלימות, כשלפתע ניגש אליו גבר לבן והיכה אותו בפניו וקילל אותו, כשהוא אומר לו "ילד יהודי", כך מסרה המשטרה.

הצעיר קיבל טיפול רפואי במקום, "הפנים שלו היו כואבים ואדומים מהאגרופים" הוסיף דובר המשטרה.

התקיפה הנוכחית היא לא האירוע הראשון שהישיבה חוותה השבוע, אתר "פורסט היל" דיווח שלשום כי המשטרה מחפשת אחר אדם שפרץ לישיבה ארבע פעמים בין החודשים נובמבר לחודש אפריל האחרון וגנב סכומי עתק וציוד אלקטרוני יקר.

מקרה זה מצטרף, למקרי תקיפה אחרים שאירעו בשבועות האחרונים והחמור שבהם, המקרה בו חנק גבר שחור את הרב מנחם מושקוביץ שהילך ברחובות קראון הייטס שבברוקלין וכמעט ראה את המוות לנגד עיניו והכל בגלל שאיחל "צהריים טובים".

כפי שדווח לפני כשבועיים ב'בחדרי חרדים', ר' מנחם מושקוביץ הותקף בצהריי השבת כאשר שב מהתפילה, הגוי השחור שתקף אותו בקללות ובאגרופים גם חנק אותו וכפי שתיאר לכלי התקשורת, "התחלתי להרגיש סחרחורת ואת האוויר שלי נגמר. התחלתי להגיד 'שמע ישראל', חשבתי שאני הולך למות".

במטרה למצות את הדין עם התוקף הוצע פרס כספי גבוה במיוחד של 50,000 דולר על ידי פילנתרופ למי שימסור מידע כלשהו שיביא ללכידת התוקף האכזר, ולא ארכו הימים עד שהצליחו רשויות החוק לשים את ידם עליו.
אנטישמיות ילד בן 14 ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד