ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

כך נחשף ש'דגל' מקיימת שיחות עם ליאון

בעוד אלקין מתכונן להכרזה על ריצה לראשות עיריית ירושלים, רמז היום ח"כ מקלב כי הוא מקיים שיחות מתקדמות דווקא עם חבר המועצה משה ליאון שכבר הכריז על התמודדותו • צפו

מקלב וליאון, צילום אילוסטרציה: יעקב כהן, פלאש 90
מקלב וליאון, צילום אילוסטרציה: יעקב כהן, פלאש 90



הקרב על ראשות העיר ירושלים עולה שלב, לקראת הכרזתו הצפויה בשבוע הבא, של השר זאב אלקין על ההתמודדות לתפקיד ראש העיר.

ב'דגל התורה', כך מסתבר, החליטו שלא להמתין לבדיקות של מועמדים נוספים, וכבר מקיימים שיחות מו"מ עם משה ליאון, חבר מועצת העיר שכבר התמודד בבחירות הקודמות על ראשות העיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שח"כ אורי מקלב פגש את כלל המועמדים הרלוונטים לשיחות ראשוניות, מתקדמות השיחות דווקא עם משה ליאון שנועד מספר פעמים עם מקלב ואף נפגש במהלך השבוע עם בכירים נוספים במפלגה.

מקלב מצידו חשף היום במהלך דיוני ועדת החוקה על הצעת החוק להגבלת מועמדים בתעמולת בחירות, על קיום השיחות עם משה ליאון ואמר, "רק לפני כמה ימים נפגשתי עם מועמד לראשות עיר מכובדת מאוד, מועמד בעיר חשובה מאוד, עיר גדולה". יו"ר הודעה ניסן סלומיאנסקי ניסה לשאול האם מדובר בזאב אלקין, ומקלב סירב לענות אך שיחרר רמז עבה ואמר כי שאל את אותו "אותו מועמד", "ניסית כבר ולא הצלחת, אז למה אתה מנסה שוב. מה ההבדל?", ובכך העניק מקלב רמז עבה כי הוא מתכוון למשה ליאון שהפסיד בבחירות האחרונות לניר ברקת.



מקלב הוסיף "אז הוא אומר לי. פעם עמד מולי איש עתיר נכסים בלי מוגבלים עם צוותות ולא יכולתי להתרומם. לא היה אין סיכוי בכלל". מקלב האשים את ברקת ואמר "מישהו קונה בכסף שלטון".

ההערכות הן שהשיחות יימשכו בימים הקרובים והשניים יפגשו כדי להמשיך את המו"מ שימתין עד להכרעת ראש הממשלה האם לתמוך בליאון או באלקין.

בלשכת חה"כ אורי מקלב סירבו להגיב.
אורי מקלב משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד