י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חזר בו או 'פייק ניוז'? הפרשן נשאר בערוץ

לא ברור מה הלך שם מאחורי הקלעים ולמי להאמין, יממה לאחר שמדור הברנז'ה באתר 'וואלה' דיווח כי הפרשן המדיני של ערוץ 20 עוזב, ולאחר שסירב להגיב לידיעה, הודיע ריקלין כי הוא נשאר בערוץ

ריקלין. (מתוך הטוויטר שלו)
ריקלין. (מתוך הטוויטר שלו) צילום: מתוך טוויטר

 


יממה לאחר שפורסם כי איש התקשורת שמעון ריקלין התפטר מ'ערוץ 20' - מבהיר ריקלין כי הוא ממשיך כרגיל את עבודתו בערוץ.

"‏אחרי כל השמועות ואחרי כל הסיפורים. שמח לבשר שאני ממשיך בעבודתי בערוץ 20. ממשיכים קדימה", כתב ריקלין בחשבון הטוויטר שלו.

בהמשך כתב: "זה לא דבר מובן מאליו התגובות והאכפתיות שאני מקבל על המשך העבודה בערוץ 20. תודה לכולם. זה ממש מרגש".

בוואלה ברנז'ה שחשף את דבר התפטרותו של ריקלין, נכתב: "הנה פירוט ה"שמועות": ריקלין התפטר אתמול מערוץ 20. הודיע רשמית. חד וחלק. היום, הגיע לשם לשיחת שכנוע, במהלכה - אולי - הוצע לו עוד כסף, ואולי סתם הסבירו לו כמה מעמדו חשוב וחסר תחליף. והופ, הוא חזר בו".

ריקלין, תרצה להוסיף משהו? - "לחיים".

בערוץ 20 סרבו להתייחס לדברים.

ריקלין נחשב לפרשן הבולט של ערוץ 20, וכאוהד מוצהר של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מרבה להגן עליו בתקשורת ובשל כך הוא סופג ביקורת רבה ברשת. בשנה האחרונה הוא ליווה את נתניהו במסעותיו בעולם כדי לסקר אותם עבור הערוץ. 

 


ריקלין מקבל זר פרחים בפתח אולפני ערוץ 20 ברמת החייל. (מתוך טוויטר)צילום: ריקלין מקבל זר פרחים בפתח אולפני ערוץ 20 ברמת החייל. (מתוך טוויטר)

ריקלין מקבל זר פרחים בפתח אולפני ערוץ 20 ברמת החייל. (מתוך טוויטר)



לפני כחודשיים הושקה מהדורת החדשות של ערוץ 20 והיא זוכה כיום לנתוני צפייה נאים, ביחס לפורמט חדש בשוק. בעולם התקשורת מעריכים כי הצופים הנמנים על מהדורת החדשות הם מהמחנה הימני והדתי לאומי.

בעבר שימש ריקלין כחבר פאנל בתוכנית מועצת החכמים. בעת מבצע צוק איתן הפך למשתתף קבוע בחדשות הלילה של ערוץ 2, ומשמש שם כפרשן. חבר בפאנל תוכנית "הצוללת" בערוץ הכנסת, וחבר קבוע בתוכנית הפאנליסטים "הפטריוטים" בערוץ 20, באפריל 2018 החל לשמש כפרשן מדיני, במהדורת החדשות של הערוץ. לצד השתתפותו בתוכניות אקטואליה ברדיו ובטלוויזיה, כתב ריקלין גם טורי דעה לעיתונים "מקור ראשון", "בשבע", ולאתר "וואלה!".

בתחילת 2018 דורג על ידי גלובס במקום ה-22 ברשימת 50 העיתונאים המשפיעים בישראל לשנת 2017.

שמעון ריקלין ערוץ 20 פרשן עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד