כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המוקדן המשטרתי התקשה לאיית את "בני ברק" • צפו

אם אלה הם המוקדנים במשטרת ישראל אבדנו. תושב בני ברק הקליט את עצמו מדווח למוקדן 100 של המשטרה על רכב חשוד הנע בכבישי העיר, אל המוקדן העילג התקשה בהזנת הפרטים, דבר העלול לעיתים לעלות בחיי אדם • צפו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



אזרח מודאג דיווח למשטרה על רכב חשוד, ללא לוחית זיהוי ועם אורות כבויים שנוסע בבני ברק, אך המוקדן לא ידע לאיית את שם העיר והתקשה לאתר אותה על המפה. "יש פה רכב בבני ברק שנוסע בלי לוחיות רישוי" דיווח האזרח למוקדן.

הקלטת השיחה פורסמה אמש (רביעי) על ידי כתב המשטרה של 'החדשות' ברהנו טגניה, "אתה יכול לאיית לי את זה? משום מה אני לא מוצא את זה" אומר השוטר. "איך כותבים את זה? נ'.." האזרח מאיית לו את ב' נ' י'.. ב' ר' ק' ואז השוטר מאתר את העיר.

במשטרת ישראל הגיבו כי הנושא יתוחקר על ידי הגורמים המתאימים.


הכתבה ששודרה ב'החדשות'. באדיבות ברהנו טגניה



צילומסך מהכתבה צילום: צילומסך מהכתבה
צילומסך מהכתבה


בשלב זה השוטר שואל את האזרח "יש לך את מספר הרכב?" והאזרח לא מאבד סבלנות ומשיב "אין לו לוחית זיהוי, איך יהיה לו מספר רכב?". האזרח ממשיך לתאר כי מדובר במאזדה 3 בצבע לבן. "טוב, איזה רכב זה, אמרנו פיג'ו איזה?" והאזרח מתקן שזה מאזדה 3 לבנה.

בהמשך ההקלטה שפורסמה ב'החדשות', האזרח מסייע לשוטר המוקדן לאתר את הרכב ומדווח כי הרכב נוסע לכיוון היציאה מהעיר, לכיוון קוקה קולה - גהה. תוך כדי השיחה מדווח האזרח שהרכב נעצר, "ברחוב קושניר מספר 6". גם בשלב זה שמוקדן מבקש לאיית לו, "פשוט אני לא מוצא אותו" והאזרח מאיית..




צילומסך מהכתבהצילום: צילומסך מהכתבה
צילומסך מהכתבה


במשטרת ישראל הגיבו כי הנושא יתוחקר על ידי הגורמים המתאימים.
מוקדן משטרה ברהנו טגניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד