כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

6 דרכים לבחור דיו למדפסת

אם אתם בעלי משרד, אנשים פרטיים, יוצרים או שיש לכם שימוש יומיומי במדפסת - אתם בוודאי מכירים את הרגעים בהם הדיו למדפסת נגמר, אתם מרגישים חסרי אונים ועליכם לבחור שוב דיו מתאים למדפסת שלכם. היום, אפשר לרכוש דיו למדפסת בקלות תוך התאמת דיו מרקורי למדפסת שלכם – מה שיעזור לה להאריך ימים.

6 דרכים לבחור דיו למדפסת
dmo



אם אתם בעלי משרד, אנשים פרטיים, יוצרים או שיש לכם שימוש יומיומי במדפסת - אתם בוודאי מכירים את הרגעים בהם הדיו למדפסת נגמר ואתם מרגישים חסרי אונים ועליכם לבחור שוב דיו מתאים למדפסת שלכם.

עם זאת חשוב לדעת שכיום באמצעות חנויות מקוונות וחנויות און ליין אשר מצעיות רכישת ציוד משרדי ומשלוח לכל מקום, אפשר לרכוש דיו למדפסת בקלות תוך התאמת דיו מרקורי למדפסת שלכם – מה שיעזור לה להאריך ימים.

אבל כיצד בוחרים את הדיו? הנה 5 דגשים שיש לשים אליהם לב ברכישה:

התאמה לצבע ולמדפסת שלכם - ברכישת דיו למדפסת שימו לב כי אתם מבצעים התאמה של הדיו לסוג המדפסת שלכם כלומר לדגם, וכי אתם מבצעים התאמה לצורך שלכם והוא דיו צבעוני או שחור לבן. חשוב לדעת כי דיו שחור לבן מוזיל עלויות בעוד שצבעוני נחשב יקר יותר. בנוסף אם יש לכם משרד ומדפסת משרדית גדולה, חשוב לבחור בטונר ולא בדיו וזאת משום שהטונר הוא מיכל דיו שמתאים למדפסות גדולות.

איכות– חשוב לבחור דיו איכותי. דיו איננו איכותי הוא כזה אשר יתייבש ויגמר בקלות או ימרח על גבי הנייר בעת ההדפסה. בשל כך יש לבחור דיו איכותי ומקורי מחנויות שמתחייבות לספק כזה.

כמויות– רכשו את הכמות הנכונה של הדיו. שימשו תכוף במדפסת מצריך כמויות גדולות יותר של דיו ולעיתים אף מדפסת גדולה יותר ממדפסת ביתית רגילה. בנוסף ברכישה של כמות של דיו ניתן גם לקבל הנחת וגם ליהנות ממשלוח של דיו המספק אתכם לכמה שנים תוך שכמות אינה מאשפרת מצב שבו תתקעו ללא דיו למדפסת.

אחריות– שימו לב כי אתם מקבלים אחריות על הדיו ובעצם על כל מוצר שאתם בוחרים. חברות אשר מספקות אחריות הן כאלה אשר עומדות אחרי המוצרים שלכם.

משלוח– בחרו באתר שמספק לכם משלוח עד הבית או עד לבית העסק. בכך תוכלו לחסוך זמן ומשאבים בקבלת הדיו עד אליכם.

לסיכום החלפת דיו למדפסת מתרחשת כל כמה זמן וכמובן בהתאם לשימוש האינדיבידואלי של כל אחד. בשל כך חשוב שתהיה לכם חנות אינטרנטית קבועה שממנה תוכלו להזמין דיו בהתאמה אישית עם מקסימום איכות ושירות.

דיו למדפסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד