כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

צפו: השר דרעי הגיע לצפון והשקיף על סוריה

בתוך המצב הבטחוני הרגיש והמתוח הגיע שר הפנים דרעי לצפון הארץ וקיים ישיבה מיוחדת עם ראשי המועצות ברמת הגולן: " כשר הפנים הגעתי לכאן כדי לדון אתכם לבדוק באפשרויות שיש לנו לסייע לתושבים במצב הזה ולתת להם יותר בטחון" • וידאו

צפו: השר דרעי הגיע לצפון והשקיף על סוריה



בעקבות המצב הבטחוני בצפון הארץ, שר הפנים אריה דרעי מכנס בשעה זו ישיבת היערכות במועצה האיזורית מרום גולן, בהשתתפות מפקד מחוז הצפון בפיקוד העורף איציק בר וכל ראשי המועצות ברמת הגולן.



השר דרעי הבהיר לנוכחים: ״באתי ראשית להביע הוקרה למנהיגות המקומית שהיא הזרוע הארוכה של הממשלה, על החוסן שהם מגלים ועל ההיערכות שלהם כל השנה. כשר הפנים הגעתי לכאן כדי לדון אתכם לבדוק באפשרויות שיש לנו לסייע לתושבים במצב הזה ולתת להם יותר בטחון".

ראש המועצה מרום גולן אמר בפתח הישיבה: ״אני רוצה לברך את שר הפנים דרעי שבהתראה קצרה הגיע לכאן כדי לבדוק את ההערכות של תושבי הגולן למצב הבטחוני ולבדוק את הצרכים״.

בראיון הבוקר לגלי צה"ל הבהיר השר דרעי החבר הקבינט כי "ישראל לא רוצה מלחמה, לא ששה אלי קרב, אבל לא נאפשר לאיראן להתבסס בסוריה, לסכן ולאיים על ישראל ועל אזרחיה. לא ניתן לאיראנים לגדל עוד נסראללה בסוריה שיאיים עלינו".

הוא סיפר על מה שקורה בחדרי חדרים, בקבינט: "הדיונים בקבינט מאד פוריים ואמתיים ומשקלים את על האפשרויות, ובנושא הזה יש דעה אחידה של כולם לא לאפשר לאיראן להתעצם בסוריה. ראינו מה היה אצל החיזבאללה שהתחמשו בעשרות אלפי טילים. לא ניתן לזה לקרוא בסוריה".

לסיום העריך השר דרעי הבוקר בגל"צ כי "ההערכה שלי שלא תיפתח מלחמה כוללת מול איראן. גם העם האיראני וגם חלק מהשלטון האיראני מבינים שאיזה קבוצה קיצונית, משמרות המהפכה בראשות סולימאני שמסכנים אותם והם מבינים את המשמעויות. גם החיזבאללה לא ינסה להתערב כי הוא יחטוף באופן כזה שהוא יימחק לגמרי וגם העם הלבנוני יקיא אותו החוצה".













אריה דרעי מרום גולן מתיחות בצפון איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד