ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ניסה לעזוב את הארץ עם יהלום בשווי 200 אלף דולר - ונעצר

חשד: גנב יהלום בשווי 200 אלף דולר ונתפס בעת שניסה לעזוב את הארץ • בן 23 בחשד לגניבת יהלומים בשווי מאות אלפי דולר

יהלום, אילוסטרציה. צילום: pixabay
יהלום, אילוסטרציה. צילום: pixabay



לפני כחודשיים התקבל דיווח במשטרת ישראל על גניבת יהלום בשווי 200 אלף דולר מרמת גן. על פי החשד, לאחר שסוחר יהלומים הציג לחשוד את היהלומים שברשותו, השניים קבעו לבצע עסקת מכר אלא שעל פי החשד, החשוד סימן את המעטפה עם היהלום - וגנב אותה.

ניסיונותיו של הסוחר לאתר את החשוד עלו בתוהו והוא הגיש תלונה במשטרה. צוות חקירות פתח בחקירה מאומצת תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים מהמתקדמים ביותר, שהביאו אמש (רביעי) לאיתור החשוד בעת ניסה לעזוב את גבולות המדינה לחו"ל.

החשוד בן 47 תושב גני תקווה, נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת מרחב דן. היום (חמישי) יובא להארכת מעצר בבית משפט שלום בת"א והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא פועלת כל העת במטרה לשמור ולהגן על בטחון הציבור ורכושו. כחלק ממטרה זו השוטרים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לאיתור אותם עבריינים והבאתם לדין.

במקביל, המשטרה עצרה אתמול חשוד בן 23 בחשד לגניבת יהלומים בשווי מאות אלפי דולר. שלשום (שלישי) התקבל במשטרה דיווח מאדם שסיפר כי שקית ובה יהלומים בשווי מאות אלפי דולר שהשאיר על דלפק בחנות חלפנות בת"א - נעלמה.

המשטרה פתחה בחקירה תוך שילוב של תחקור הזירה, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ופעילות מודיעין ומבצעית הצליחו אתמול לאתר את החשוד בדירה בבת ים שם גם נמצא חלק מהשלל כשהוא מוסתר באחד החדרים.

החשוד, תייר בארץ, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. הבוקר יובא החשוד לביהמ"ש השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרו.
יהלום =גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד