כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חשיפת 'בחדרי' • ליאון על הנציגים החרדים: "קרקס פופוליסטי"

חשיפת 'בחדרי' מעוררת שיח נרחב בימים האחרונים, שיח שנקשר גם לבחירות לראשות העיר ירושלים, דבר המביא גם את המועמדים להתבטאות בסוגיה • לקראת ההצבעה החוזרת על מתחם התחנה השבוע, מצהיר המועמד לראשות העיר משה ליאון, כי יפעל להסדרת מתחם התחנה הפועל בשבת

מתחם התחנה. צילום: קובי הר צבי
מתחם התחנה. צילום: קובי הר צבי



חשיפת 'בחדרי חרדים' מעוררת שיח נרחב בימים האחרונים, שיח שנקשר גם לבחירות לראשות העיר ירושלים, דבר המביא גם את המועמדים להתבטאות בסוגיה.

המועמד משה ליאון מהצהיר לקראת ההצבעה החוזרת על מתחם התחנה השבוע, כי יפעל להסדרת מתחם התחנה הפועל בשבת.

בהודעה שפרסם הערב (חמישי) משה ליאון, כתב "הפרסומים האחרונים ולפיהם הדיון שיתקיים בשבוע הבא בנושא פתיחת מתחם התחנה בשבת הינו עקרוני - הם זריית חול בעיני הציבור וכל תכליתם לפלג, לסכסך ולפגוע במרקם החיים בין התושבים הדתיים והחילונים בבירה".

ליאון הפתיע והודיע כי "מתחם התחנה מחזיק ברישיון בתוקף לשימוש חורג עד למרץ 2019, ואני מתכנן להסדירו באופן חוקי לאחר שאבחר לראשות העיר".

"בכוונתי לפתח את המתחם כולו, כולל מתחם ה-Jvp, עד לרחוב הרכבת והמדפיס הממשלתי", כתב ליאון.

ליאון תוקף את הנציגים החרדים שהעלו את מתחם התחנה להצבעה חוזרת וכותב כי, "הקרקס הפופוליסטי שמתנהל בימים אלו סביב נושא מתחם התחנה ושמובל בידי אנשי ציבור חסרי אחריות, הוא עלבון לאינטליגנציה של תושבי ירושלים. מגיע להם יותר קרדיט. ובעיקר - הנהגה שקולה ואחראית שלא מסיתה ומשסה ציבורים זה בזה".

לא ברור האם ליאון ימנע בהצבעה הקרובה או שמא יתנגד, כך או כך, בסיעות החרדיות בכיכר ספרא אומרים יש להם את הרוב הדרוש כדי להפיל את הבקשה מאחר ומאיר תורג'מן ורמי לוי לא ישתתפו בהצבעה ובכך יזכו החרדים לרוב של של 16 דתיים שיתמכו מול 13, כך שגם אם משה ליאון יתנגד - ההצעה תאושר.



כזכור 'בחדרי חרדים' חשף בשבוע שעבר כי לאחר שנמנע מלעלות את מתחם התחנה לדיון נוסף, נאלץ ראש העיר ניר ברקת לעלות שוב על הנושא להצבעה במליאת המועצה, זאת אחר שהוגשו ערעורים למבנים נוספים שדרושים אישור דחוף.
מתחם התחנה ירושלים משה ליאון הצבעה חוזרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד