ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

צפו • יעקב פרי מודה: "שיקרתי במצח נחושה"

חודשים אחרי שפרש במפתיע מן הכנסת. ראש השב"כ והשר לשעבר יעקב פרי מודה בראיון ל'החדשות' כי שיקר ולא שירת בצה"ל • פרי: "השקר הזה הסתבך איתי, בגללי, באחריותי עד חשיפת הנושא בתוכנית עובדה"

פרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בראיון ראשון שהעניק פרי מאז שפרש מן הכנסת סיפר פרי "הגעתי ללשכת הגיוס בפתח תקווה ואחרי בדיקות רפואיות נאמר לי שנמצא אצלי אוושה סיסטולית, זה רשרוש בלב, ואני לא כשיר לשרת בצבא". פרי הוסיף וסיפר "קיבלתי את זה מאוד קשה" והודה "שיקרתי מאז בנצח נחושה שלא על מנת לחסוך את הבושה שנגרמה לי מאי שירותי והשקר הזה הסתבך איתי, בגללי, באחריותי, עד חשיפת הנושא בתוכנית עובדה".

כזכור פרי ששימש כחבר כנסת מטעם מפלגת 'יש עתיד' ופרש במפתיע במהלך מושב החורף לאחר שפורסם נגדו תחקיר בתוכנית בתוכנית 'עובדה'.

צילום: "החדשות"

על פי התחקיר, בניגוד למספר גרסאות שונות ומשונות שסיפק פרי בשנים האחרונות - הוא מעולם לא שירת בצה"ל. בעקבות התחקיר שהטיל צל כבד על אמינותו של פרי, הוא התפטר מהכנסת.

בתחקיר נחשפו רצף של שקרים שיצאו מבית מדרשו של פרי בכל הנוגע לשירותו הצבאי, כמו למשל העובדה שהוא שירת בצנחנים ובתזמורת צה"ל, וזאת בניגוד לאמת שכלל לא שירת.  

פרי הגיב להאשמות ואמר כי "מעולם לא הסתרתי את העובדה כי בעיות לב מנעו ממני להשלים שירות צבאי מלא. בחודשים האחרונים מנסים גורמים שונים לקעקע את אמינותי ופועלי רב השנים למען מדינת ישראל

לדבריו, "כל חיי נלחמתי, פעלתי ואף נפצעתי במסגרת תפקידי בשירות הביטחון הכללי. לאור העובדה כי הפרסומים המגמתיים מטילים צל כבד על פועלי רב השנים למען ביצור ביטחונה של מדינת ישראל וכמו כן על הערכים אותם מייצגת מפלגת יש עתיד, החלטתי לקחת פסק זמן מפעילותי הציבורית ולהגיש את התפטרותי מהכנסת". 
יעקב פרי אמנון אברמוביץ שירות צבאי החדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד