י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מושל ניו יורק: "אגיע לישראל דווקא בגלל המצב"

בידוד מדיני? ידיד ישראל הוותיק ממשיך לשמור על הקשרים החמים ומצהיר כי יבקר בקרוב בישראל דווקא בגלל המתיחות הבטחונית, זאת לאחר שב-2002 בשיא פיגועי ההתאבדות ארגן משלחת מניו יורק בראשותו, כדי להביע סולידריות • חבר המועצה החרדי: "אהבתו וחיבתו אמיתיים בכל המובנים, אני גאה שהוא המושל שלנו"

קומו. צילום: רויטרס
קומו. צילום: רויטרס



מושל ניו יורק אנדרו קומו הודיע ​​על "מסע ביטחון וסולידריות" בקרוב לישראל, דווקא על רקע ההתחממות בגבול הצפון עם סוריה.

את הדברים אמר קומו ביום רביעי האחרון, בארוחה חגיגית בערב שקיימה המועצה הקהילתית היהודית של ניו יורק.

"אני מאמין שהידידות האמיתית לא נמדדת בזמנים קלים, היא נמדדת בזמנים הקשים" אמר קומו בנאומו. "ב-2002, כשמתאבדים פוצצו אוטובוסים ישראלים וכולם עזבו, לא היתה תיירות, לא היו מבקרים, הובלתי משלחת ניו יורקית בסימן של סולידריות והגענו לישראל".

"הרגעים הללו ממיסים את האפור, השחור והלבן, וגורם לנו לשאול כל אחד מאיתנו בנפרד, איפה אתה עומד ועם מי אתה עומד? התשובה שלי פשוטה. כל עוד אני מושל ניו יורק, המדינה הזאת עומדת ב-100% עם ישראל ואנחנו גאים", אמר קומו.



יגרצילום: יגר
יגר


"בחייו הציבוריים והפרטיים, המושל אנדרו קומו הוא ידיד אמת של ישראל ושל העם היהודי. הייתי גאה לשמוע את הודעתו שהוא ייסע לישראל כפי שעשה פעמים רבות בעבר, לעמוד עם העם היהודי בשעת הצורך". אומר חבר מועצת העיר ניו יורק קלמן יגר.

"המושל קומו הוביל את ההתנגדות לתנועת ה-BDS השפלה". התנהגותו עודדה מושלים אחרים לנקוט בפעולות דומות נגד ה-BDS. ישראל מותקפת בדרכים שלא נראו מזה זמן רב, ולכן חשוב ונחוץ למנהיגים פוליטיים אמריקאים לעמוד עם בנות בריתה של אמריקה בעת התקפה נגדה".

"כל זה לא חדש עבור המושל, הוא תמיד היה עמוד התווך בהגנה על עם ישראל, אהבתו וחיבתו לקהילה שלנו אמיתיים בכל המובנים, אני מאוד אסיר תודה למושל, אני גאה שהוא המושל שלנו, ואני גאה שהוא מייצג את הקהילה שלנו במסע הזה". יגר אמר את הדברים לאתר Yeshiva world news.
אנדרו קומו מושל מדינת ניו יורק ביקור בישראל מתיחות בטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד